rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Forum Harbiye Kebap & Dürüm

2.4 üzerinden 5 yıldız, 46 inceleme
1303. Sk. 7/A
...a30.12.2025Tadı güzeldi. Herkese tavsiye ederim.
...a18.12.2025Dürüm çok güzeldi lezzetli ve doyurucuydu.
...z12.12.2025Çok lezzetli
...k06.12.2025Tek kelime ile çok güzel başka da denecek bişey yok
...y03.12.2025Dürüm çok güzeldi malzemesi de baya boldu yapan ustanın ellerine sağlık.
...n06.11.2025Sos mayonez on numara, elinize sağlık
...N06.10.2025Harika hele sosuna bayıldım
...n04.10.2025közlenmis biberin tadı damagımda kaldı o derece
...n23.09.2025Yemesi baya keyifli idi ayran efsaneee sanırım ki bile bile tuzu az
...N16.09.2025her siparişim de aynı lezzet başarılı...
...r17.01.2026Bi tık pahalı bence onun dışında hersey lezzetliydi elinize saglık
...N22.10.2025lezzeti ürün kalitesi gayet iyi ancak bildiğimiz tavuk şiş bu hatay durum ile hiçbir alakası yok
...z08.09.2025Çok leziz, kesinlikle tavsiye. 👍🏻
...N06.09.2025Harika lezzetli bir sosu vardı bayıldım.
...k03.09.2025BAŞARILI
...k02.09.2025İLK DEFA DENEDİM ON NUMARA YAPIYORLAR ELLERİNE SAĞLIK GERÇEKTEN HERKESE TAVSİYE EDERİM 🙏
...ş02.12.2025İki farklı ürün söylüyorum biri sıcak geliyor biri soğuk nasıl oluyor ?
...m09.06.2026Dürümün içindeki közlenmiş olması gereken domatesler közlenmemişti. Közlenmiş biber yoktu. Yemek soğuktu geldiğinde ve içeceğimiz gönderilmemişti. Antakyalı olarak çok sevdiğim dürümü beğenmedim.
...n17.04.2026Adana dürüm söyledim tavuk geldi tadı da bişeye benzemiyordu
...u25.01.2026Lavaş arası Salçalı patates yemek istiyorsanız sipariş verin Adana söyledik içinde Adanayı mikroskopla seçemedik
...i21.12.2025dün akşam çocuğum için sipariş verdim..içini soğan ve yeşillik doldurup göndermişsiniz..gerçekten üzüldüm bir toplum bu kadar mı hızlı değişir..iyi şeyler yazamadım kusura bakmayın
...k12.10.2025Tuzlu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday12:0023:45
Saturday14:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mtolga.caliskan@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

MEHMET TOLGA ÇALIŞKAN

Forum Harbiye Kebap & Dürüm