rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Coffeemania Next

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Bostanlı Mahallesi,Cengiz Topel Caddesi,Münevver Hanım No:30/2
...ş23.06.2026lezzetler gayet güzel hem ikram da yollanmış
...a06.06.2026Nazik ikramınız için çok teşekkür ederim 🙏
...a28.05.2026guzelbir kahveydi
...k22.04.2026Kahvenizi çok beğendim ikram tatlı için teşekkür ederimm çok naziksiniz
...N29.03.2026Çok doyurucu ve güzel teşekkür ederim
...l25.03.202610/10
...r07.03.2026İkram içinde Teşekğrler
...l02.03.2026Tatlı ikramınız için çok teşekkür ederiz 🫶🏻
...r27.01.2026hediyeniz için çok tesekkur ederım cok guzel hersey😊
...a21.01.2026Kurye çok kibardı. Kahveler de çok iyiydi ve dökülmeden geldi ürünler. Ayrıca çok da lezzetli bir cookie ikram ettiler. Çok teşekkürler.
...z20.01.2026Kahve de kurabiyeler de çok lezzetliydi ellerinize sağlık. İlk defa sipariş verdim ama son olmayacak gibi gözüküyor :) İkram için de çok teşekkür ederim İyi çalışmalar :)
...n18.01.2026Paketleme çok özenliydi ikramınız için çok teşekkür ederim çok naziksiniz kahve de çok lezzetliydi☺️🙏
...ç05.01.2026Kurabiye için teşekkür ederiz. Her şey çok lezzetliydi.
...l05.01.2026İlk kez sipariş verdim ama bayıldım, kahve sıcacık ve çok güzel. Tatlısı da çok taze ve leziz. Hediyeniz için de çok teşekkürler.
...ç28.12.2025Göndermiş olduğunuz hediye kurabiye için teşekkür ediyorum Çok naziksiniz sandviç mükemmel zaten bütün ürünlerinizi seviyoruz teşekkür ederiz
...r26.12.2025Her şey çok lezzetli ve güzel. Ayrıca her siparişte gelen hediyeniz için de teşekkürler. 🙏
...k17.12.2025tadı cok güzeldi kesinlikle tavsiye ediyorum. cok hızlı geldi
...l13.12.2025harika lezzetler..ikraminiz için de çok teşekkürler 😇
...z08.12.2025Sıcak gelmişti yanında ikram kurabiye içinde teşekkür ederimm❤️
...a08.12.2025Çok güzeldi , hediyeniz için teşekkür ederiz
...k14.11.2025Hız, lezzet her şey çok güzeldi. İkramınız için ayrıca teşekkür ederim kurabiye muazzamdı. Biz bir tek dubai toplarını çok beğenemedik, zevk işi tabi. Teşekkürler
...a08.11.2025bask cheescake chok guzeldi. orman meyveli mag-innozel bir tadi yoktu, o tam puan alanadi.Ayrica, ikram kurabiye ichin teshekkurler
...n04.11.2025kurye çok hızlıydı teşekkür ederim parfelerinize bayılıyorum...
...n29.10.2025Çok beğendim teşekkür ederim <3
...r28.10.2025Her zaman severek sipariş veriyorum.Özellikle ikram kurabiye için çok teşekkür ederim.Beyaz çikolatalı browni de sıcacık geldi kızım bayıldı.
...n27.10.2025cookie göndermişsiniz çok kibarsiniz teşekkür ederim :)♡
...n14.10.2025Parfeit çok lezzetli, hediye için teşekkür ederim
...t14.10.2025çok hızlı teslim edildi. salata lezzetli ve tazeydi sosu baya güzel. favorim oldu bir daha sipariş veririm yanında gönderdikleri cookie de çok lezzetliydi teşekkürler
...l09.10.2025ikram olarak kafam kadar cookie yollamışsınız????? çok tatlısınız teşekkür ediyorum kahveniz de çok güzel ellerinize sağlık 💕
...m04.10.2025Hediye için teşekkürler
Monday09:0023:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: bstnextgidaas@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0187166534000001