rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Namlı Sarıyer Börekçisi

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Halkalı merkez mah 2 okul sok 1C iyigün pasajı
...z12.06.2026Güzell
...y26.05.2026Kır pidesi çıkmadığı için iptal etmek yerine kol böreği göndermişler🥹 börekler çok lezzetli, her daim çikolata ikramları ve ince düşünceleri için teşekkür ederim favori börekçimsiniz♥️
...n16.05.2026Sıcacık geldi taptaze
...a08.04.2026Çok güzeldi çok teşekkür ederim
...n30.03.2026Kıymalı börek mutlaka denemeniz gereken lezzet her siparişimde bayılıyorum ve sıcacık geliyor teşekkürler 😊
...ı10.02.2026yine muhteşem börek yedik ellerinize sağlık ikramlarınız için de teşekkür ediyorum☺️
...u26.01.2026Çikolatalı açma o kadar güzel ki keşke birkaç tane sipariş versemişim iki tane söylemişim az söylemişim yapan ustanın ellerine sağlık Kürt böreği de aynı o şekilde çok güzel ellerinize sağlık
...ı25.01.2026öncelikle ikramlariniz için teşekkürler 😊 pideler olağanüstü ellerinizle sağlık.sparis ettiğim urunlerden daha pahalli ürün gondermeniz ayrı bir jestti😊🤗 berektli satislr diliyorum kolay gelsin🥰
...t15.01.20265 yıldız üste kalsın diye verdim yorum benim düşüncem şu yolda para buluyorsanız kalitesiz hizmet almak istiyorsanız tavsiye ederim benimde son siparişim
...n14.01.2026Ya varya tek kelime ile efsaneee. Sıcacık geldi lezzeti desen ayrı bi efsane siparişlerin devamı gelecek teşekkür ederim
...z10.01.2026Lezzetliydi beğendim hediye çikolata için teşekkürler
...n08.01.20265 yıldız bile az gelir elinize sağlık
...z28.12.2025kurye çok hızlı geldi çok beyefendi birisi bu saatte çalışan birine göre enerjisi beni gülümsetti:)
...ü14.12.2025Çok lezzetliydi, sıcacık geldi ellerinize sağlık.
...z07.12.2025Lezzzetliydi ikram için teşekkür ederim kolay gelsin
...k04.12.2025lezzeti tam harikaydı teşekkür ederim
...a16.11.2025Hem çabuk hemde sıcacık geldi teşekkürler
...t09.11.2025sıcak geldi ve nefis bir tadı vardı yapanın eline koluna sağlık
...p08.11.2025Teşekkürler
...u05.11.2025cıkolata koymuslar dereotluyu sevmedım ama guzeldı
...n04.11.2025Sıcak ve lezzetliydi gayet güzel
...z25.10.2025ellerinize sağkık çok güzeller ve sıcacıklar...🙂
...ğ24.10.2025Hediye için teşekkürler. Çok lezzetli ve hafif bir börek
...k24.10.2025Börek sıcak, Kola soğuktu üründe gayet lezzetli. teşekkürler
...r16.10.2025Teşekkürler beğenilmez
...ş23.07.2025bir süredir severek sipariş veriyorum özenli düzenli güzel bir yer lezzetli de ama bugün yanlışlıkla bir tane kola fazla koymuşsunuz hakkınzı helal edin
...z12.06.2026Bu abiler biri mi
...l11.12.2025güzeldi sadece biraz daha su böreğinin kaşarı yumuşak olabilirdi gelene kadar biraz sertleşmişti ama gayet iyiydi
...l04.11.2025siparişimizde fazladan 2 tane açma vardı yanlışıkla mı konuldu bilmiyoruz ama söylediğmiz her şey lezzetliydi ayrıca çikolata için de teşekkürler
...z26.10.2025Şu kıymalı böreği üzüm koymayın be kardeşim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday05:3017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: