rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Salkım Söğüt Lokantası

3.5 üzerinden 5 yıldız, 60 inceleme
Sebzebahceleri Caddesi Dis Kapi No: 111, Ic Kapi No: 1
...ş10.05.2026Kaliteli
...a01.05.2026cok begendim tavsiye ederim
...K07.04.2026Yemek sepetinde her zaman böyle yazmam her zaman bu puani da vermem Fakat mükemmel ötesi idi. Cok sag olun. Notlarimiz tek tek dikkate alinmis. Cok iyiydi. Tesekkür ediyorum.
...k30.03.2026sütlaç güzeldi elinize sağlık
...a27.03.2026Adana gayet guzeldi pirzolanin porsiyonu daha buyuk olabilir ama lezzet 10numara
...r20.03.2026barbekü soslu tavuk daha çok sote gibi olmuş ama lezzetten yana bir sıkıntı yok tabiki ben daha çok sayrem tarzında birşey bekliyordum10üzerinden 9 puan adana dürüm e diyecek bişey yok 10 üzerinden 10
...r17.03.2026nuber one kebap ın zirvesi diyecek birşey yok kalite lezzet hız 10 üzerinden 10 *
...r13.03.2026adana yı denemeyen kalmasın acı oranı çok iyi
...a10.03.2026Çok kibarlar. Yemeğim sıcacık geldi ama yemeği getiren beyefendi biraz geciktikleri için özür diledi birkaç kere. 10 numara beş yıldız tam. Lezzet de süperdi.
...r09.03.2026Bu siparişe şapka çıkarılır, kaşık atılır. Her siparişte ayrı bir lezzet deneyimi yaşatıyorsunuz. Kalite ve özen gerçekten belli oluyor. Emeğinize sağlık.**********
...ş07.03.2026Kaliteli restoran. Karbonarayı tavuklu istedim ve tavuklu hazırladılar. 10/10
...l07.03.2026günlük sipariş veriyorum zaten herkese de öneririm özellikle kelle paça harikaydı abi elinize sağlık 😎
...r05.03.2026şuana kadar yedigim en iyi kavurma dürüm dü favorimsin artık herşey çok özenli yapılmış eline emegine sağlık ustam
...r02.03.2026Yurtta kalıyorum ama sanki annemin yemeğini yemişim gibi hissettim o kadar lezzetliydi ki ellerinize sağlık yemeğim soğukta beklemesin diye yarım saate yakın bekleyen kurye abiye de çook teşekkürler🙏
...z28.02.2026elinize sağlık bol bol gönderdiniz. lezzet on numara ben çok beğendim kurufasülyesi efsane
...n28.02.2026servisi ve lezzeti harikaydı etide lokum gibiydi mükemmelsiniz Siparişleriniz tekrar odağı olacaksınız👌
...n14.02.2026herşey çok güzeldi ellerinize sağlık
...l13.02.2026yemeğin sıcak gelmesi ve lezzeti harika olmuş. yanında gelen garnitürler de çok özenli ve güzeldi. paketleme de titiz ve özenliydi. ellerinize sağlık. kurye arkadaşa da ayrıca nazikliğinden dolayı tşk
...z12.02.2026Uzun zamandır böyle güzel kanat yememiştim gerçekten güzeldi. Umarım bu şekilde devam edersiniz
...ğ30.01.2026yemekler sıcak geldi köfteler tam kıvamında kızarmıştı beğendim
...ş27.01.2026Kaliteli
...ş25.01.2026siparişi gece 1de istedik buna rağmen yemek sıcak ve lezziz geldi.
...E22.01.2026Ekmeğinden salatasına çok özenli ve lezzetliydi. Özellikle biftek ve tavuk kanat çok güzeldi. Tesekkur ederiz.
...ç16.01.2026iki sefer sipariş verdim yemekleri çok lezzetli çok hoşuma gitti fiyat olacakta çok yoğun yeni adresim artık,SALKIM SÖĞÜT LOKANTASI.
...K07.03.2026Servis de hiz da cok iyiydi. Keza pilav cacik da iyiydi fakat iskembe corbasi icin ayni seyi söyleyemeyecegim. Yiyemedim. Iskembe corbasi kokmamali bu kadar. Püf noktasi da budur zaten.
...n08.02.2026kelle paçada ağır bir koku vardı. tadı iyiydi bu arada ama yiyemedik. beyran ve köfte mükemmeldi yancılarda gelmiş. notlarda dikkatle alınmış.
...ş11.04.2026yerken kemiği kırılmayan kanat 👍 hangi kasap/markadan alındıysa kaliteli tavsiye ederim
...n08.03.2026Kuryeniz çok mütavziydi yemekleri çok güzel severek sipariş verdiğim bi yer hayırlı işler bol paralı bereketli olsun maaşımı yediğim yer …
...z05.03.2026Hepsi kötüydü ya uzatmaya gerek yok
...n13.06.2026Berbattı
Saturday11:0011:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

MUSTAFA BAHADIR

Salkım Söğüt Lokantası