rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Şekerci Cafer Erol

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Dereboyu Cd. No:10 Dereboyu Cad. No:10/B
...t09.06.2026Çok lezzetli idi teşekkürler
...ı06.06.2026Baya iyi hiç baymadı yerken diğer ürünleride mutlaka denicem
...n04.06.2026güzeldi,ikram için teşekkürler
...s07.05.2026Tat, hız, sunum her şey mükemmeldi. Ellerinize sağlık.
...a15.04.2026Sen ne kadar tatlı leziz ve hediyelerle kalbimizi kazanan şekercisin! Maşallah! Süper leziz ve özel lezzetler
...u03.03.2026Ortaköy şubesini daha önce de ziyarette bulunmuştum Emre beyin önerisini tekrarlamak istedim her zaman ki çok lezzetliydi
...n07.04.2026çok çok güzekdi.lezzet hizmet 10×10 ikram için çok çok çok teşekkür ederim
...u03.03.2026Tatlı menüsünden aldık hem ekonomik oldu tatlılar da geçen seferki gibi lezzetliydi özellikle profiterolü ve kazandibini çok beğendik
...m03.03.2026Tatlılarınız her zaman ki gibi tazeydi, paketleme ve ürünler harika ilk tercihim her zaman
...u03.03.2026Paketleme güzeldi ve baklavalar tazeydi afiyetle yedık
...t19.02.2026her zamanki gibi her ürünü kaliteli
...ı25.01.2026Harika her zaman ki gibi. Teşekkürler.
...u17.01.2026Pahalı ama lezzetli
...a17.01.2026Prices are very high but quality is always great
...r16.01.2026Cok sevdiğim bi yer ama yanlış ürün geldi
...ı15.01.2026Her zaman 1 numara her şey çok başarılı
...ı25.12.2025Harikasınız, teşekkürler.
...a23.11.2025I love this place (except high prices, haha 😂)
...l09.11.2025tazeydi, teşekkürler
...r09.11.2025İyiydi
...l26.10.2025çok lezzetliydi, teşekkürler
...l26.10.2025çok iyiydi, elinize sağlık 🙏🏻
...u14.10.2025çok lezizdi. paketleme ozenliydi. fix buradan söylüyorum hakkını veriyor.
...u14.10.2025Çok begendık her zamanki gibi
...u21.09.2025Çok güzel tatlılarının hepsi de çok güzel on tabak
...u06.09.2025Keşkül ve baklavasını çok beğendik özellikle baklava çok taze idi ayrıca güzel paketlenmişti
...i05.09.2025Trilecesi güzeldi tesekkürler
...n16.08.2025Sevgilime söylemiştim çok beğendi,teşekkürler
...a27.05.2026Su böreğini yağ kokulu tost makinasında ısıtmışsınız.Yanık yağ kokuyordu.Üzerinde de makinanın ızgara izleri vardı tadı da berbattı.
...e14.11.2025pek sevmedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: negs@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0630132611400001