rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Tostpik

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Dereboyu caddesi . 46/A
...n17.06.2026Tostpik sen nasıl bişeysin! Aklımızı başımızdan aldın. Azıcık karışık şovvv
...u04.06.2026Bu abiler birileri belliki başarılı
...r04.06.2026Kaliteli ve lezzetli özellikle eldiven detayı çok ince düşünülmüş tekrar tercih ederim
...u04.06.2026Gösterdiğin ilgi alakalı özveri için teşekkür ederim umarım bir ömür boyu huzurlu ve kazançlı bir hayatınız olur
...n05.05.2026tost cok güzeldi ellerinize sağlık
...u05.05.2026Gerçekten olması gereken peynirli tost gluten hassasiyetim olmasına rağmen söylemek istiyorum ekdkdkd sizden ufak bir ricam vardı onu da kırmadınız çok teşekkür ederim.
...u05.05.2026Yola çıkacağımız için söylemiştik tost zateen çok iyi bir de hızlı geldi çok teşekkür ederiz.
...z28.04.2026baya lezzetli bir tost yedim süperdi
...ı27.04.2026Favorilerimden biri
...n15.04.2026Tost sıcacık geldi malzemesi boldu
...n02.04.2026Şimdiye kadar yediğim en iyi tosttu
...s18.03.2026Her şey güzeldi sadece diğer yorumlarda da bahsedildiği gibi kekik fazla olmuş, çok keskin ve yoğun tadı olduğu için tostun tadını biraz bozmuş.
...s12.03.2026Çocukluk tadında.
...s03.03.2026Çok beğendim, sıcacık geldi, elinize sağlık , bugün farklı bir seçeneğini istedim .
...r03.03.2026Çok lezzetli ve sıcaktı patsonun patatesleri paket servis olmasına rağmen çok iyi geldi teşekkürler. Sadece kekik sevmeyenler için kekiksiz opsiyonu da olsun lütfen
...n03.03.2026bayıldımmmmm
...n03.03.2026Gerçekten çok lezzetliydi, tavsiye ederim
...k16.02.2026cok iyi
...n20.12.2025Açıldığından beri sipariş veriyorum ve bir kere bile lezzetlerinde değişiklik olmadı. Fiyat–performans açısından beklentinin çok üzerinde. Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.Eldiven detayı mük.
...k17.12.2025Çocukluk tadı adlı tostta salçayı biraz daha fazla ekleyebilirseniz o tadı gerçekten alabiliriz. Haricinde her şeyiyle lezzetliydi iki tostta. Elinize sağlık.
...k27.11.2025Üç peynirli tostda kullandığınız yağ ve peynirler lezzetliydi. Tostu yakmadan tam kıvamında yapmışsınız. Elinize sağlık.
...u24.10.2025mukemmel eldiven detayina bayildimmmmmm super bir donanimli tost yedim gunum mutis gececekkkkk tesekkur ederiz
...n01.10.2025Harikasınız
...y28.09.2025cok guzeldi sadece ekmek daha cıtır olabilirdi
...n25.09.2025Çok başarılı
...l25.09.2025Umarım servisiniz paketlemeniz kaliteniz hiç degismez :)
...r24.09.2025Lezzet,paketleme ve hız mükemmel çok doyurucu
...n23.09.2025Çok titiz ve özenle hazırlanmış her ayrıntı düşünülmüş ama naçizane bir önerim olacak menüye birde tüm çeşitlerin bol malzemelisinide ekleyebilirler TŞKler
...N23.09.2025Ya bu nasıl hizmettttt??? HER ŞEY MÜKEMMELDİ EFENİMM 😍 ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK. 🙏
...l22.09.2025Müthiş
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday08:0023:59
Friday08:0012:30
Friday14:0023:59
Saturday,Sunday09:0020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: fatmamerve.kilic@hs01.kep.tr

MERSIS No: