Ziyapaşa Blv. 65 A...r23.03.2026kurye düzgün bir insana benziyor, dönerde sıcak geldi
...n02.02.2026Lezzetli
...n14.01.2026Çok lezzetli böyle eski usul dönerleri özlemişiz
...n14.01.2026Lezzet şöleni
...k08.01.2026Gerçekten taze lezzeti ve eti boldu elinize sağlık
...ş20.11.2025Hem döner, hem de büyük ayran için teşekkürler. Elinize sağlık hayırlı işler
...ş17.11.2025Ustam siparişlere zurna dürüm ekleyin öyle sipariş verelim. Ellerinize sağlık
...ü15.11.2025aradığım eski usul döneri sizde buldum ellerinize sağlık
...l14.11.2025Lezzet efsane, sosu çok güzel fiyat performans olarak üst seviye de üstelik çok hızlı geldi teşekkürler
...ş07.11.2025Gerçekten de ne isterseniz o şekilde hazırlanıyor. Notlara dikkat ediliyor. Elinize emeğinize sağlık işiniz rast gitsin
...ş17.10.2025Gerçekten siparişimin notlarında istediğimin en ince ayrıntısına kadar yapıyor ustam. Aldığı paranın fazlasıyla hakkını veriyor ellerinize sağlık.
...ş17.10.2025Hem pilavı hem de tavuk oldukça fazla ve güzeldi elinize sağlık.
...u14.10.2025doyum dönere çok teşekkürler ederim herkese tavsiye ederim
...ş04.10.2025İçerisi gerçekten o kadar et doluydu ki normal bir insan yiyip bitiremez diyebilirim. Gayette istediğim gibi geldi. Ustam ellerine sağlık Rabbim bol kazanç versin inşAllah hayırlı işler
...u30.09.2025doyum dönere çok güzel olmuş elinize sağlık
...z26.09.2025İlk defa sipariş verdim ama inanılmaz memnun kaldım . Siparişim oldukça hızlı ve sıcak geldi . Notlara dikkat edilmiş . Dürümün içi dolu doluydu . Lezzeti de çok iyiydi . Ellerinize sağlık 👍
...u17.09.2025doyum dönere elinize salık çok güzel olmuş
...ş14.09.2025elinize sağlık
...ş25.11.2025Yine güzel ama eskisi gibi değil ustam
...a22.11.2025Herşeyiyle cok güzeldi, 5 yıldız verdim fakat 16:00 gibi saatte ekmeğiniz bir tık bayat gibiydi
...ş27.11.2025Ustam artık döner eskisi gibi değil, sırf eskisi gibi olsun diye 2 ayran söyledim ve açıklamaya ayranları göndermeyin yazdım çünkü farkını ödemek için ama hala aynıydı. Döner parçalanıyordu yiyemedim.
...e27.10.2025Döner ağzına kadar doluydu. İki dönerlik malzeme koyuyor bir dönere. Tek sıkıntı döner buz gibi geldi. Lezzetini alamadım. Sıcak gelmiş olsa puanım 5 olurdu. Soğuktu ama bol malzemeydi
...r11.03.2026geç geldi döer acıydı pilav basmati hiç sevmem belirtilse güzel ourdu
...n10.02.2026Tavuklar yanıktı
...n16.12.2025Tavuklar hep yanmıştı yerinde de yedik sipariş verince değişti
...ı02.12.20252 seferdir menu olan durumden s9yluyoruz içinde patates kızartması olmasına rağmen eksik geliyor
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday11:0022:30
Wednesday11:0022:00