rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Tava Hamurişi

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 99 inceleme
Türkbeyi Sk. 4.6.b
...n20.06.2026daha önce de sipariş vermiştim o zaman da çok lezzetliydi. elinize emeğinize sağlık hepsi çok güzeldi.
...i31.05.2026nerdeyse her gün eve sipariş veriyorum ve çokkk memnunum. Yemekler her zaman sıcacıkk taze ve çokk lezzetli geliyorr. Paketleme ve hizmet de oldukça başarılı. Emeği geçen herkese teşekkürler 🫶🏼🫶🏼
...r25.04.2026uzun zamandır sipariş verdiğim nadir isletmelelerden birisidir. temiz ve lezzetli oluşu ve hızlı servis olması da ayrı bir güzel, sevimli hediyeniz için teşekkür ederim sevgiler 😊🥰
...z24.02.2026Yaaa ne tatlısınız,artık sade krepte menüdee şapırt
...z05.02.2026Ya siz ne zaman açtınız,biz şansa joker denk geldide öğrendik sizi.Mükemmel ötesi ellerinize sağlık
...R27.01.2026ELİNİZE SAĞLIK HARİKAYDI BİR TANE FAZLA GÖNDERMENİZ BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ TAM ANNE PİŞİSİ...
...y29.09.2025Pili sipariş ettim . Harika geldi sıcak ve lezzetli idi. Yanında gönderilenler ise tek kelime ile muhteşem . Beyaz peyniri tereyağ gibi süper . Teşekkür ederim
...r21.10.2025Anne pişisi gibi çok beğendik pişi taze ve sıcacık geldi ellerine sağlık ustanın. 🙏
...a11.10.2025Fazladan pişi ve tatlı ikramı için teşekkür ederim ama temassız teslimat yapılmadı dikkat edilirse sevinirim 😊
...y05.11.2025İlk defa 3 veriyorum. Sürekli Sipariş yaptığm bir yer. Bütün söylediklerm çok lezzetlidr ama ilk defa Kızartma siparişim yok denecek kadar azdı ve de üstünde jelatinli sarılmamıştı.Patates çok azdı
...n17.09.2025Bilmeyenlere uyarı olsun, pancake ve krep avuç içi büyüklüğünde, fiyatları o yüzden ucuz. Gözleme normal boyuttaydı. Pınar ayranda garip bir tat vardı, başka markayla anlaşmanızı tavsiye ederim.
...n19.11.2025Çorba sıcaktı sandviçte güzeldi teşekkürler
...n21.09.2025 cok lezzetliydi ozellikle pancake
...r21.11.2025bu restoranin puani nasil dusuk olabilir? ben hep restoranda yerim bu sefer usengeclikten eve soyledim ve yine ama yine HA RI KA! Elinize emeginize saglik ama ben artik diyete basliyorum, kilo aldim;)
...z20.09.2025sıcak ve lezzetliydi maydanozlu olmasi ekstra güzeldi ellerinize saglik
...n17.09.2025Güzeldi her zaman ki gibi Teşekkürler :)
...n09.09.2025Müthiş bir işletme her seferinde ikram gönderiyorlar ve çok lezzetli taze sıcak geliyor,elinize sağlık, teşekkürler.
...n07.09.2025Harikaydı yine, teşekkürler.
...n04.09.2025Her şey mükemmeldi,sıcacık ve yanında gelen ikramlar için de teşekkür ederiz, elinize sağlık.
...r09.10.2025Bi ara kapalıydı resmen dünyam yıkıldı. Her şey oldukça lezzetli fiyatları gayet uygun ve sürekli ikram gönderen bir yer. İnşallah bozulmaz hep böyle devam eder. Bizim iş yerinin fav kahvaltıcısı :D
...r05.10.2025İt is true it's the happiest breakfast, with all the yummy food, and a gift 🎁 Thanks
...t26.09.2025 Müdaviminiz olduk. Teşekkürler Tava
...i24.09.2025omlet cokk basarılıydı porsiyon cok yeterliydi malzemeler cok dengeli ve tazeydi ellerinize saglıkk bayıldım
...n11.09.2025Şef’imiz yine yapmış şovunu.
...i05.09.2025pancakelerim sıcacık ve özenli bir şekilde geldiii porsiyon gayet doyurucu ve çok lezzetliydi bu kadar hızlı ve güzel şekilde ulaştırdığınız için teşekkürler tekrar sipariş vereceğim kesinlikle 💯🤩
...z15.03.2026Pişiler kabarmamış ve içi hamurdu. Ne olduğunu anlayamadığım bir koku da vardı, midem yanıyor hala. Sıcak ulaşması iyiydi.
...n05.11.2025kavurma aşırı yağlı ve çok ağır kokuyor Menemen patlamış lezzetsiz konserve domates gibiydi
...t17.05.20265 adet pişi için 3 dilin peynir koyan bir işletme ve piş şekli şemali değişik o derece vermiş oldugum paraya üzüldüm adam gibi birşey olsa canım yanmazdı yazıklar olsun daha birşey demiyorum
...l11.05.2026Kotu
...l10.04.2026pisiler soğuk yağda yapılmış pisi değil hamur geldi yumurtalı ekmek kepekli ekmeğe yapılmış tadı yok soğuk aldığınız parayı helalinden kazansaniz keşke asla haketmiyorsunuz sipariş veren pişman olur
Monday,Wednesday,Thursday08:3017:00
Tuesday15:0017:00
Friday,Saturday,Sunday08:3016:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: sadiye.ozpamuk@hs01.kep.tr

MERSIS No: