- Dessert
- Restaurant Delivery
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Ratings & Reviews
...X
2 weeks ago
Çok güzeldi
- Mini Massachusetts540 TL
...X
3 weeks ago
Hızlı geldi. Tadı güzeldi porsiyonu büyüktü. Şu sepet limitini biraz indirin ama 450 400 falan olsun
- Mini Spoonful540 TL
...n
3 weeks ago
yarım saatte geldi paketleme vs güzeldi tadı da güzeldi çikolataya boğulmak ama bi yandan da dondurmayla hafiflemesini istiyosanız istiyosanız alabilirsiniz
- Boston City400 TL
...r
3 months ago
bu tatlıyı çok seviyorum 10/10
- Pancake Pick500 TL
...z
3 months ago
Çok özenli hazırlanmış ve paketlenip gönderilmişti tadı da çok güzeldi ellerinize sağlık :)
- Waffle430 TL
...i
3 months ago
15 dakika gibi kisa bi surede geldi sicacikti herrrkese tavsiye ederimzz
- Pancake Mix420 TL
- Meyveli Soda (20 cl.)70 TL
...y
3 months ago
Harika, hızlı ve kibar kurye, muhteşem lezzet
- Waffle430 TL
...k
4 months ago
Tatlı denilince üstüne kaliteyide düşününce Boston derim müdavimi oldum buranın çok leziz tatlıları var fiyat olarakta makul tavsiye ederim
- Pancake Pick500 TL
....
6 months ago
İlk defa sipariş verdim ve her şey çok güzeldi emeğinize sağlık ❤ kurye hızlıydı
- All In One1.750 TL
...n
6 months ago
Çok lezizdi
...m
9 months ago
meyveler taze lezzetler çok iyiydi
...i
9 months ago
hizli ve guzeldi
- Basic Cup370 TL
...n
10 months ago
Meyveler oldukça tazeydi ve sütlü çikolatasının kıvamı müthişti hiç baymadı 😋
- All In One 1/21.100 TL
...k
7 months ago
Tatlılardan çok memlunum ama kurye her seferinde tatlıları alt üst etmiş şekilde getiriyor
- Waffle430 TL
- Basic Cup370 TL
...r
3 months ago
1 saatte geldi yorumlari yapanlar yakinlari galiba
- Waffle430 TL
...k
3 months ago
Asla sipariş verdiğimiz ürün olmuyor aradaki fiyat farkı da kesinlikle iade edilmiyor şaş kaza kupon gelirse kuponla almayın en küçük ürünü gönderiyorlar. Son siparişimdi vasatsınız
...u
5 months ago
ürün bayattı
...z
7 months ago
çikolatadan daha çok meyve vardı ve çikolatası akışkan değildi donmaya yakındı krep kırığı koymaya korkmuşlar biraz çilek, biraz muza 330 lira vermiş oldum😑
...n
8 months ago
Siparişinizde kaşık yok çatal yok arkadaşımıza gönderdik,eliyle yemek zorunda kaldıııı :(
....
7 months ago
sipariş edilen ürün “double waffle” yazmasına ve fotoğrafta üst üste konmuş waffle gibi gözükmesine rağmen ayrı kaplarda iki waffle geldi. Tadı da vasattı. Fiyatı aşırı pahalı kalıyor. Malzeme azdı.

