rider-banner-icon
  • Express Delivery

Helvacı Ali

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 100+ reviews
Osman Fikret Topallı Sokak No:3/C
...n5/31/202610/10 lezzet ,çikolatalı favorim
...z5/24/2026vallahi iyiki giresunda var böyle bir lezzet, çok güzel sade dondurmalı olan favorim 😍
...e5/7/2026Çok lezzetli bayılıyorum bu tada. Yemek sepeti kuryesi de çok hızlıydı.
...y4/28/20261 saatte geldi
...a3/17/2026Çok güzeldi hızlı teslimat ve lezzetliydi
...k3/6/2026leziz
...y1/30/2026Efsane bir tat. Gerçekten Helvacı Ali bu işi çok iyi yapıyor! Asla baymıyor ve çok rahatlıkla tüketilebilecek seviyede dondurmalı mükemmel bir tatlı. Dükkanın önünden her geçtiğimde kesinlikle alırım!
...l12/30/2025Çok güzeldi teşekkürler
...l12/28/2025Güzeldi
...a12/17/2025lotusluya aşık oldum inanilmaz güzeldi ikiside ellerinize saglık
...e12/9/2025Harika lezzet, harika tat
...ç11/16/2025gözümü açıp kapayıncaya kadar geldi çok güzeldi elinize sağlık tesekkürler 🙏🙏
...l11/2/2025Hızlı ve lezzetli
...n10/14/2025Çok lezzetliydi. Ağır değildi, hafifti.
...e9/15/2025Aşırı lezzetli bir çok helva yedim ama bu lezzet bambaska. Kurye de cok hızlıydı.
...r9/7/2025harika
...r8/27/2025çok güzeldi
...l8/14/2025İlk defa Lotus lusunu denedim çok güzel ama favorim her zaman sade olan
...l8/11/2025Şekeri tadı kıvamı herşeyi tam yerinde ellerinize sağlık ayrıca çok hızlı geldi
...ç8/7/2025Çok lezzetli ve hızlıydı.
...l8/5/2025Son günlerde biraz helva soğuk dondurma fazla erimiş geliyor ama güzel yinede
...l8/3/2025Tatlı isteğini şak diye kesen bir tatlı.Küçük boy bile fazlasıyla yetiyor.Kurye çok hızlıydı.Nefissss
...l8/1/2025Çok güzel ve lezzetli
...l7/27/2025Hızlı ve sıcaktı lezzetli teşekkürler
...r7/27/2025lezzeti kusursuzdu fakat bana kalırsa porsiyonuna göre fiyatı çok çok pahalı gerçekten tadı damağımızda kaldı aynı zamanda hızlı bir teslimattı ve sıcaktı bu yüzden emeği geçen herkese teşekkür ederim
...l7/14/2025Çok hızlı çok lezzetli çok güzel
...l7/14/2025Çok kızlıydı çok lezzetliydi teşekkürler ayrıca kurye hanım çok nazikti
...t2/6/2026kurye çok hızlı getirdi ve çok beyefendi bir insandı teşekkür ederiz
...n9/11/2025Helvanın tadı gayet güzel fakat, yağı fazla. Aynı zamanda dondurma biraz buz tutmuştu
...l7/13/2025Güzeldi kötü değildi elbette ama yağını anlamadım tereyağı desen tatdını alamadım margarin desen hiç değil sıvı yağ mı çözemedim yani o yüzden bir puan kırdım. sıcak ve çabuk geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3022:15
Sunday11:3022:15

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: