rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Helvacı Ali

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Osman Fikret Topallı Sokak No:3/C
...n31.05.202610/10 lezzet ,çikolatalı favorim
...z24.05.2026vallahi iyiki giresunda var böyle bir lezzet, çok güzel sade dondurmalı olan favorim 😍
...e07.05.2026Çok lezzetli bayılıyorum bu tada. Yemek sepeti kuryesi de çok hızlıydı.
...y28.04.20261 saatte geldi
...a17.03.2026Çok güzeldi hızlı teslimat ve lezzetliydi
...k06.03.2026leziz
...y30.01.2026Efsane bir tat. Gerçekten Helvacı Ali bu işi çok iyi yapıyor! Asla baymıyor ve çok rahatlıkla tüketilebilecek seviyede dondurmalı mükemmel bir tatlı. Dükkanın önünden her geçtiğimde kesinlikle alırım!
...l30.12.2025Çok güzeldi teşekkürler
...l28.12.2025Güzeldi
...a17.12.2025lotusluya aşık oldum inanilmaz güzeldi ikiside ellerinize saglık
...e09.12.2025Harika lezzet, harika tat
...ç16.11.2025gözümü açıp kapayıncaya kadar geldi çok güzeldi elinize sağlık tesekkürler 🙏🙏
...l02.11.2025Hızlı ve lezzetli
...n14.10.2025Çok lezzetliydi. Ağır değildi, hafifti.
...e15.09.2025Aşırı lezzetli bir çok helva yedim ama bu lezzet bambaska. Kurye de cok hızlıydı.
...r07.09.2025harika
...r27.08.2025çok güzeldi
...l14.08.2025İlk defa Lotus lusunu denedim çok güzel ama favorim her zaman sade olan
...l11.08.2025Şekeri tadı kıvamı herşeyi tam yerinde ellerinize sağlık ayrıca çok hızlı geldi
...ç07.08.2025Çok lezzetli ve hızlıydı.
...l05.08.2025Son günlerde biraz helva soğuk dondurma fazla erimiş geliyor ama güzel yinede
...l03.08.2025Tatlı isteğini şak diye kesen bir tatlı.Küçük boy bile fazlasıyla yetiyor.Kurye çok hızlıydı.Nefissss
...l01.08.2025Çok güzel ve lezzetli
...l27.07.2025Hızlı ve sıcaktı lezzetli teşekkürler
...r27.07.2025lezzeti kusursuzdu fakat bana kalırsa porsiyonuna göre fiyatı çok çok pahalı gerçekten tadı damağımızda kaldı aynı zamanda hızlı bir teslimattı ve sıcaktı bu yüzden emeği geçen herkese teşekkür ederim
...l14.07.2025Çok hızlı çok lezzetli çok güzel
...l14.07.2025Çok kızlıydı çok lezzetliydi teşekkürler ayrıca kurye hanım çok nazikti
...t06.02.2026kurye çok hızlı getirdi ve çok beyefendi bir insandı teşekkür ederiz
...n11.09.2025Helvanın tadı gayet güzel fakat, yağı fazla. Aynı zamanda dondurma biraz buz tutmuştu
...l13.07.2025Güzeldi kötü değildi elbette ama yağını anlamadım tereyağı desen tatdını alamadım margarin desen hiç değil sıvı yağ mı çözemedim yani o yüzden bir puan kırdım. sıcak ve çabuk geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3022:15
Sunday11:3022:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: