- Coffee
- Dessert
- Express Delivery
Berry Coffee Company
Berry Coffee Company Ratings & Reviews
...ı
2 days ago
Gelen ürünler taze ve lezzetli idi ama plastik ürün kullanmamalari kullandıkları tüm ürünlerin geri dönüşümlü olmaları çok hoştu bunun icin ayrica teşekkür ederiz.
- Berry Pavlova420 TL
- Berry Cup (Çilekli)350 TL
...n
3 days ago
Love is love.
- Not availableKlasik Love Berry
...u
5 days ago
Hızlı ve güzel Teşkkürler
- Not availableKlasik Love Berry
...n
1 month ago
Teşekkürler...
...n
2 months ago
Gece geç saate kadar olması güzel
...l
3 months ago
Özenle hazırlanmış ve çok lezzetliydi
- Not availableKlasik Love Berry
...k
4 months ago
Çok güzeldi her şey o kadar da özenli hazırlanmış ki servis ve lezzet harika
...z
4 months ago
Kızımın tatlıdaki tek adresi muhteşem lezzetler
...r
5 months ago
Müthiş lezzet
- Not availableSütlü Çikolatalı Love Berry
...r
6 months ago
O kadar kısa sürede elime ulaştıki ve çok özenli hazırlanmıştı kurye ve berry ekibine teşekkürler🩷🩷
- Not availableBeyaz Çikolatalı Love Berry
...u
6 months ago
gayet memnunum tavsiye ederim
- Chai Tea Latte275 TL
...n
7 months ago
Güzel
- Berry Almond420 TL
- Not availableKlasik Love Berry
...z
7 months ago
Lezzet paketleme teslimat çok çok iy
...l
7 months ago
Notumu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim, çok memnun kaldık. İyi akşamlar kolay gelsin :)
- Antep Fıstıklı Tart450 TL
- Not availableKlasik Love Berry
...n
1 month ago
Maalesef hiç beğenmedik. Ne sosu, ne kremasında lezzet bulamadık. Porsiyon olarak çok büyük, 2 kişilik.
- Çarkıfelek Frozen275 TL
...t
1 month ago
Servis yok,yan malzemeler kapağı açılmış.kahve pipet yok peçete yok
...z
9 months ago
Sadece tatlılar güzel olduğu için 2 yıldız veriyorum. Siparişler 1.5 saatte geldi
...I
3 weeks ago
İlk kez sipariş veriyorum ama çilekler çok ekşiydi çöpe gitti tatlılar böyle mi çalışıyorsunuz bayat ürün yollanmış ben hamileyim yaptığınız ayıp
...n
1 month ago
beğenmedim. lezzet yok.
- Not availableSütlü Çikolatalı Love Berry
...n
1 month ago
Normalde yapmayacaktım ama Orda yediğimizde çok güzel olan ürünler siparişte bi garip nedense hele kruvasan çok kötü kreması bozuk gibi çilekler de
- Iced White Chocolate Mocha300 TL
...n
2 months ago
sipariş yanlış geldi
...r
2 months ago
Kadayıf yumuşamış, bi tatlı geldi tat kötüydü. Fiyatı ise aşırı yüksek ve kesinlikle hak etmiyor. Ne kalite var ne lezzet, maalesef tavsiye etmiyorum.
...r
3 months ago
2 adet ürün sipariş verdim 1 i geldi
...u
6 months ago
Bütün tatlılar cok kötü bi şekilde geldi hepsi ters bi şekilde geldi bir daha asla söylemeyi düşünmüyorum
...U
6 months ago
Hiçbir akışkanlığı kalmamış keki taş gibi olmuş bir love berry.
...k
8 months ago
içindeki çilekler küflü, tadı ekşi bildiğin bozuk hiç beklemezdim sizden. teslimat ise 85 dk sürdü.
...u
9 months ago
Kremanın kenarları kurumuş. Rezalet bunu göndermeye utanmıyor musunuz?

