rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Fum Mutfak

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 57 inceleme
Belediye Cd. 21 No:21
...k12.06.2026hediye için çok teşekkür ederim💞
...k29.05.2026lezzetli ve doyurucuydu sağlıklı olması harika fakat içeriğinde kaşar yazmadığı halde vardı avokado yazdığı halde yoktu ben kaşar peyniri tüketemiyorum içeriği ya da açıklamayı düzeltirseniz iyi olur
...k21.05.2026Her şeyiniz harikaydı ama limonlu cheesecake aynı San Sebastian tadındaydı ve hayatımda yediğim en iyi şeylerden birisi olabilir. Tostun içi tam erimemişti ama her şeyin tadı efsaneydi, biz bayıldık🫠
...u21.01.2026Mezeleri cok taze ve surekli yeni urunler oluyor menude.Saglikli ve hafif bir seyler yemek istedigimde tek tercihim ve cok lezzetli hepsi. Guvenle siparis edilebilir
...r31.12.2025Son dönem heeer gün sipariş verdiğim yer. Ne sipariş versem harika geliyor. Özellikle bowl konusunda daha iyisi yok. Ayrıca çok da nazik bir ekip :) Teşekkür ediyorummm
...r29.11.2025Yeni bağımlılığım kırmızı meyveli bowl 😊 Hem sağlıklı hem çook lezzetli. Mekan da çok sıcacık. Gitmediyseniz öneririm.
...m23.11.2025samsundaki en güzel mekan benim için comfort place paket servisleri de bir o kadar güzel her şey her zaman çok lezzetli ve taze
...u04.10.2025Daha önce tatlılarını deneyip beğenmiştim bu sefer meze söyledim. Gerçekten kendim yapmışım gibiydi bu lezzeti yakalayan çok az yer var. Emeklerine sağlık.
...u20.08.2025Evde annem yapmis gibi taze ve lezizdi! Kisiri zaten efsane,misafirim geldiginde,saglikli bir seyler yemek istedigimde tek adresim 🍽️
....19.07.2025Limonlu olanı çok beğendim (cheesecake’in orta kısmı biraz fazla kalındı alt tabanı ince kalmış gibi geldi sadece.) Tatlıları güzeldi bir dahakine yemekleri denemek isterim.
...t20.01.2026Lezzet iyi ancak çorba ekmekle servis ediliyor ama ekmek yok servis yok çorbayı kulaklarımla mı içeceğim yada diğer ürünleri neyle yiyeceğim ?
...T02.06.2026Bu sipariş verdiğim şey içli köfte olamaz. Direk çöpe gittiler. Çorba gönderiyorsunuz ama gönderdiğiniz kabın kapağı yok. Asla demoralize etmek istemem ama bu şekilde çok zor.
...u14.06.2026Ekmek iki dilim gönderiyorlar aşırı yetersiz isteyince de eklememişler
...n15.07.2025Yemekler çok kötü ve miktar olarak çok az. O kadar fiyat koyduysanız miktarlarda tatmin etmeli. Katkısız diye tercih etmiştim ama bi daha asla diyorum.
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: