rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı

Panda Çikolata & Kahve

4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ahmetbey Sk. NO:14
...l23.06.2026Bu işletmenin lezzetini be hizmetini seviyorum.
...u21.05.2026Her zamanki gibi çok lezzetliydi
...Ç17.05.2026Temiz ve titizler, menülerindeki tatlılar çok lezzetli, tavsiye ederim.
...l09.05.2026Mükemmel enfest bir tat
...T08.04.2026Kurye çok yardımcı oldu çok teşekkür ediyorum kendisine
...k05.04.2026Her zamanki gibi güzel
...ü03.04.2026Çok iyiydi. Hızlı geldi. Teşekkürler
...u01.04.2026Çok güzeldi tam istediğim gibi geldi herhangi bir eksiklik yoktu
...z29.03.2026doğan beyin güler yüzü günümü güzelleştirdi
...n19.03.2026İyi ama geç geldi 40dak bir çikolatalı wafl gelmezmi 250m uzaklık bide
...N11.01.2026Yorumlara oranla düşündüğümde diğer sebastianlardan çokta farklı değildi bence lezzetli klasik san sebastian
...z10.01.2026denelilır lezzetl
...n24.12.2025nota dikkat edilmişti lezzetliydi
...n29.11.2025Yorumları dikkate alıyorlar sevgilim için uzaktan tatlı göndermiştim notumu yazmışlar sağ olsunlar çok teşekkür ederim
...i24.11.2025sevgilime sürekli burdan tatlı alıyorum bayılıyor :)
...l22.11.2025Çok güzeldi , meyveler tazeydi.
...r22.10.2025Tatlılar güzeldi. Kurye çok kibardı, tatlılar gelirken dağıldığı için tekrar getirdi. Çok teşekkür ederiz tekrardan. Çok sevindik.
...i10.10.2025Çok lezzetli harikaydı ayrıca Kuryeniz de çok güler yüzlü ve anlayışlıydı çok teşekkür ederim bu soğuk hava da hem çikolata donmadan hemde sapasağlam getirmişti helal olsun 🤩☺️
...ş06.10.2025Favorim romantik panda😍
...ş06.10.2025Of muhteşem resmennn çok hızlı geldi çikolatası boldu
...a22.09.2025kuryenize söyleyin hadi notu okumuyor kapıyı düzgün çalsın
...İ16.08.2025Mükemmel di, bilecikte yediğim en güzel waffle
...n29.06.2025hızlı kurye ve lezzetli tatlılar için teşekkür ederiz, ellerinize sağlık 💫🫶
...u09.05.2026güzel ve hızlı geldi
...u13.10.2025Waffle ters dönmüş şekilde geldi ve çikolatası aşırı azdı saolun
...r28.09.2025porsiyonu küçültmüşler gibi. daha önce de söylemiştim ama tabak daha doluydu. lezzetine diyecek yok tabi.
...u06.05.2026Maalesef beğenemedim çok kuruydu
...z12.03.2026extra istediğim ürünler hiç de extra gibi değildi Belçika çikolatası da muamma
...u14.11.2025Lezzet olarak mükemmel di yediğim en güzel çikolata çok kaliteliydi ama gelene kadar çok dağılmış çorba olmuş
...k10.10.2025idare eder bı lezzet
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Emre Özcan

Panda Çikolata & Kahve