rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Waffle
  • Express Teslimat

Waffle Atölyesi

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
323. Sk. 9/A
...s25.06.20262 kişiye bile yeter aşırı doyuruyo
...r22.06.2026Yine herzamanki gibi çok güzel herşeyi bol elinize sağlık bişey rica etmiştim mümkün olmadığı için dikkate alıp küçük not yazmışlar gönderirken çok kibarsınız tekrardan elinize sağlık :)
...r15.06.2026müthiş bişey bu ya en iyi wafflecı rakibi yok
...n14.06.2026çok iyi
...a12.06.2026mukemmnmmeeelll
...ı07.06.2026Tam anlamı ile aldıkları parayı kuruşuna kadar hak eden bir işletme. Özenle hazırlanmıştı enfesti. Boyutu büyük tek kişi biraz zor bitirebilirsiniz deneyecek olanlara afiyet olsun ✨️
...I03.06.2026Ya bu kuryeleri napıcaz paket yamulmuş geldi arkadaş
...r02.06.2026Çok iyi ve porsiyon da büyük tabanı özellikle çok lezzetli elinize sağlık teşekkürler
...s02.06.2026harıka lezzetli tatlılar tek adres
...r31.05.2026waffle enfesti izmirin en iyisi porsiyonları iki kişi için ideal azize hanımada sevgiler♡♡♡
...u30.05.2026Porsiyon aşırı fazla tek başınıza bitiremezsiniz malzemeler bol umarım aynı şekilde kalır. Elinize sağlık hayırlı kazançlarınız olsun:)
...n30.05.2026kaçtır sipariş veriyorum gerçekten harika porsiyonlar gayet büyük meyvesi bol çikolatası lezzetli gonul rahatlığıyla alabilirsiniz azize hanıma da çok teşekkür ediyorum ilgisi ve samimiyeti için 💖🥰
...n29.05.2026Ne diyebilirim ki… Muhteşem
...y27.05.2026Mükkeemmmelll
...i25.05.2026Porsiyonlar gerçekten büyük özen ve lezzet harika.
...r23.05.2026kesinlikle verdiğim parayı tamamıyla hakediyo çok güzeldii
...r23.05.2026cok güzel ve çikolatası bol oluyo tavsıye ederim
...n14.05.2026Tereddütle sipariş etmiştim ama 2. Siparişimde ilki gibi efsaneydi. biz 2 kişi bitiremedik tek başınıza sipariş vermeyin. Ertesi güne kaldığında da lezzetli kalırsa atmayın yersiniz :) elinize sağlık
...n13.05.2026Çok ii
...n11.05.2026waffle'larınız çok güzel ellerinize sağlık
...z10.05.2026Aman yarabbim bu nasıl bir lezzet… inanılmaz bir şey bu. Ama tek kişi hayatta bitiremez çok tatlı:)))
...i08.05.2026çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık her seferinde emek vererek hazırlıyorlar siparişi
...i07.05.2026Minecraft anahtarlık çok güzeldi teşekkürler, bowlun tadıda çok güzeldi
...ı05.05.2026Hediyeniz için teşekkür ederim waffleda meyve sevmediğim için tercih etmiştim çikolatası boldu tavsiye ederim kesinlikle
...n04.05.2026İlk defa bir restoran için yorum yapıyorum fazlasıyla hak ettiğinizi düşünüyorum gerçekten çok güzel bir waffle ve dolu doluydu tek kelimeymükemmelsiniz..hediyeniz ayrı bir tatlıydı çok teşekkürler :)
...k01.05.2026Her zamanki gibi çok lezzetliydi artık canım waffle değil waffle atölyesinin waffılını çekiyor
...m01.05.2026taban super olmuş harıkasınız
...n30.04.2026Porsiyon bayağı büyüktü. Bir porsiyon ile rahat 2-3 kişi doyar. Sadece tek önerim, meyveler belki ayrı bir kapta gönderilebilir çünkü çilekler gelene kadar çok sulanmıştı, teslimat süresinden belki de
...i28.04.2026porsiyon asiri büyük iki kisiye fazlasıyla yetiyor yaninda da minik hediye vardi tesekkurlerrrr
...r26.04.2026Herzaman ki gibi yine muhteşemdi küçük hediyeniz için de çok teşekkür ederimmmmmmmm🌸🫶🏽🫶🏽🫶🏽
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: kamardayaniklituketim@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0494001521800015