rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Hasan Reis Balık Evi

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
NUMUNE MAHALLESİ SEMT PAZARI YOLU SOKAĞI No:1-BALIKÇILAR ÇARŞISI/44 İSKENDERUN/HATAY
...r18.06.2026harikaydı.. teşekkürler
...z13.06.2026yemek istediğim gibiydi tadı vs güzeldi sadece yanında sos olsaydı güzel olurdu onun haricinde sıkıntı yok
...i20.05.2026İlk defa yiyorum güzeldi elinize sağlık hava yağmurlu olmasına rağmen geldi
...L09.05.2026Sıcak ve lezzetliydi keşke Antakya da şubesi olsa
...u14.04.2026Her zaman sipariş veriyorum notlarımı dikkate alıyorlar siparişim hızlı ve sıcak teslim ediliyor
...r06.04.2026Özellikle Balığı Ne İle Marine Ettiyseniz Çok Güzeldi, Salatayı Çok Özensiz Buldum, Ekmeği Çok Güzeldi Isıtmayı da Unutmamışsınız, Genel Anlamda Çok Beğendim, Umarım Değişmez..
...n29.03.2026Balıklar ayarında pişmiş ve çok tazeydiler ayrıca salatasıda muhteşemdi.İskenderunda balık yemek isteyenlere hiç araştırmadan hasan reisi tavsiye ediyorum.
...n27.03.2026çok taze baliklar lezzetli idi. ayrıca salatalar yeni yapılmış çok güzeldi. ellerinize sağlık
...n14.03.2026Lezzetliydi
...n28.02.2026Çok bol ve taze geldi ellerinize sağlık
...u24.02.2026Çok güzeldi özellikle roka salatası çok iyi
...A18.02.2026Gerçekten her zaman özenli ve lezzetli balık yapıyorlar elinize sağlık.
...ı11.02.2026lezzet tat harika.
...z18.01.2026Lezzet ve malzeme bolluğu açısından mükemmeldi ellerinize sağlık
...ş13.01.2026EFSANEYDİ porsiyon bol ve doyurucu müdavimi olacağım
...u10.01.2026harika bayıldım elinize saglik
...i14.12.2025mükemmel taze doyurucu lezzetli .elinize sağlık tavsiye ediyoruz
...k07.12.2025çok güzel çok lezzetli elinize sağlık
...n28.11.2025lezzetli ve taze. salatası da gayet canlı geldi.
...y22.11.2025Çok çabuk ve çok sıcak geldi . Yediğim en güzel balıklardandı .tesekkür ederim
...i05.11.2025İlk kez sipariş verdim ama bundan sonra devamı olacak. Hem hızlı hem sıcacık geldi hem de o kadar inceler ki sıcak ekmek bile geldi yanında. ekmek almayı da unutmuştum🫣Ellerinize sağlıkkkk
...n10.10.2025Sıcak lezzetliydi teşekkür ediyorum yalnız balıklar küçük olduğu zaman ararsanız sevinirim yine de çok güzeldi
...n05.10.2025Çok lezzetliydi elinize sağlık
...n01.10.2025Sıcak geldi nota dikkat edildi Ayça de çok lezzetliydi teşekkür ediyorum
...n23.09.2025Sıcak geldi lezzetli idi teşekkür ederim
...u23.09.2025elinize sağlık
...R19.09.2025Uzun süredir balik aldığım yer tavsiye ederim.
...I08.09.2025Sardalya yerine hamsi geldi ama içi çok doluydu ve lezzetliydi
...u06.09.2025Lezzeti çok iyiydi. Daha önce de sipariş vermiştim iptal edilmişti. İnatla denedim lezzet olarak deydi.
...I25.08.2025Teslimat hızlıydı porsiyon doyurucu
Monday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday09:0020:30
Tuesday,Friday09:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: