...ı8/18/2025tadı güzeldi, elinize sağlık.
...n8/18/2025Çok kibar ve nazik bi işletme güzel ikramda göndermişler bol kese davranmışlar sağ olun..
...n8/14/2025herşey çok güzeldi ellerinize sağlık ve istediğimden fazlası vardı Rabbim bereketinizi artırsın inşllah boyunuz da çok güzeldi saygılarla
...i11/25/2025Zehir gibi acı bu nasıl bir saçmalık çocuk için sipariş ettim tadına bakayım dedim bildiğin zehir iade edeyim dedim iade seçeneği de yok çöpe gitti yenecek gibi değil
...n9/18/2025Porsiyon algısını tamamen yitirmiş bir restoran. 1.5 söyledim 1 porsiyondan daha azdı. 1 porsiyon söyleseydim sanırım hiç pilav göndermeyecektiniz. Bir defa daha yemek söylemek zorunda kalacam şimdi..
...k8/29/2025Hazır mantıydı sarımsaksizdı özellıkle notlarda belirttim hazır istesem alır yaparım neden sipariş edeyim rezalet resmen