rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

İzgara Esnaf Lokantası

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 89 inceleme
Hürriyet caddesi Armağan sk No:7/2
...l20.06.2026herzamanki gibi çok lezizdi ellerinize sağlık
...l20.06.2026çok iyi pişmiş ve oldukça lezzetli terbiye edilmiş teşekkür ediyorum
...s17.06.2026harikaydi lezzetli elinize sağlık
...l28.04.2026emeğine sağlık
...l28.04.2026başarılı
...l28.04.2026ellerinize sağlık çok güzeldi
...l28.04.2026her zamanki gibi çok iyiydi
...m13.04.2026 Ellerinize sağlık Her zaman ki gibi Herşey çok güzeldi çok lezzetliydi
...z11.04.2026inanılmaz lezzetli ürünleri var.Ve ikram konusunda oldukça cömert bir firma.Tesekkur ederim.Ellerinize sağlık.
...m05.04.2026Her şey çok güzeldi elinize sağlık pizza bullsdan selamlar
...k10.03.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık hızlı geldi ve sıcaktı tavuk da güzel kızarmıştı
...N02.02.2026Ellerinize sağlık gerçekten harikaydı bayıldık gerçekten🙏🙏🙏
...i15.01.2026Muhteşem ve ötesi harikaydı
...a25.12.2025Çorba için aynılarını söyleyemem ama ciddi anlamda pilavınız ve ızgara tavuğunuz çok iyidi porsiyon olarakta çok iyi pişman olmazsınız tavsiye ederim
...k19.12.2025Porsiyon büyük ve lezzetliydi elinize sağlık. Ancak mevsim salata için aynı şeyi söyleyemeyeceğim...
...n13.12.2025Çok iyi
...l03.12.2025çok iyi bu kadarını beklemiyordum , numaranız yoktu yoksa arayarak teşekkür edecektim emeginize sağlık suyu unuttuk yollamayı diye düşünmeyin zaten sepeti ayarlamak için söylemiştim
...n02.12.2025herşey çok güzeldi elinize sağlık
...k01.12.2025Izgara köfte sipariş ettim gerçekten köftesi harikaydı çok beğendim. Sadece yanında soğan ve acı sos isterdim tabi bu benim fikrim. teşekkürler
...l23.11.2025Mükemmeldi Ellerinize Sağlık
...r18.11.2025Ekmekten çok sucuk vardı umarım çizgisini bir kaç gün hafta yada ay sonra bozmazlar
...c26.12.2025pilavı çok yağlı idi o yüzden 1 yıldız kestim teşekkür ederim
...u04.05.2026Kanat yok, yani bütün piliç değil. Biraz kuru olmasının haricinde güzel paketlenmiş ve lezzetliydi, tavsiye ederim.
...n05.04.2026güzeldi lezzetli
...n13.12.2025Mercimek çorbasında kimyon ne alaka çözemedim.
...S24.11.2025Sıcak geldi köftesi güzel değildi diğerleri iyi geldi porsiyon olarak az gönderilmişti
...n07.12.2025Yediğim en iyi piliçlerden biriydi. Ellerinize sağlık. Mercimek çorbası maalesef benlik değil. Geleneksel ve daha sade mercimek çorbalarını tercih ederim.
...r11.05.20261 kilo kanat yerine 558 gram göndermişler resmini bile çektim üstünde bir de domates ve biber vardı onlarla beraber nasıl bir vicdan
...k04.04.2026Tavuk bildiğin kokuyor hocam tam bozulmuş diyemem ama eski tavuk kup kuru şekilde geldi fotoğrafta piriç var bize bulgur geldi çocuklar istemese söylemezdim yarısından fazlası çöpe gitti
...r10.02.2026Fasulyeyi suya koymuşlar göndermişler. Mercimek çorbası un ve zerdeçalım ben diye bağıırıyordu yetmediği gibi hem 1 saat 10 dakikada geldi.
Monday09:3023:59
Tuesday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59
Wednesday,Thursday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0506087557600001