rider-banner-icon
  • Toast & Sandwich
  • Restaurant Delivery
  • Express Delivery

Maxi Mola Kömürde Sandviç

Rating 3.6 out of 5 stars, 10000+ reviews
5714/1 Sokak No : 60 A.*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...t3/2/2026cok iyi çok çok iyi
...a2/2/2026Güzel yapıyorlar
...n1/27/2026biraz geç gelsede gayet başarılıydı
...z1/24/2026Güzel baya bilen bilir zaten biraz tuzlu
...ı1/18/2026Sular kesikti ve bir miktar su söyledik sağolsunlar bir koli su gönderdiler.Gönlü bol olanın eli bol olur yiyin
...l1/6/2026Sıcak hızlı lezzetliydi ancak duble yerine maxi yapmışlar sucuk eksikti “hep maxi söylerdim arasında bi fark göremedim”
...z12/20/2025Çokkkk lezzetli ve sıcacık gelmişti memnun kaldım
...u12/7/2025Tek kelimeyle muhteşemdi. Müdavimi olunur.
...ç10/3/2025her şey iyiydi teşekkürler
...m4/12/2026açken günü kurtarır fiyat performans
...n1/26/2026patates biraz yavandı onun dışında güzeldi
...l1/2/2026Hızlı geldi ama soğuk geldi, duble maxi söylememe rağmen iç malzeme aşırı azdı. 300₺ ye Sosis salam sucuk yiyeceğiz, bu kadar az olmamalı. Maxi karışık söyleseydim boş ekmek gelecekti herhal
...g7/28/2025Ben hiç beğenmedim bir daha dusunmem
...k6/15/2026Sandviç çok soğuk geldi patatestende 2 tane yiyip çöpe attım bu kadar kötü olabilir bi patates kızartması iyice bayatlamıştı üzücü
...i5/30/2026Ekmeği yakmışlar
...s5/18/2026bitene verdim ikitane geldi
...n4/8/2026Soğuk geldi
...n4/8/2026Ürün buz gibi geldi. Tadı tuzu yok. Ekstra parasını ödediğim turşu da gelmedi.
...k2/9/2026ürünü yedikten sonra mide sorunu yaşadık gelen biberler bozuktu yemedik ürünler soğuktu donmuş geldi
...l2/2/2026Siparişte 20-35 dakikada teslim edilir diye sipariş verdik 85 dakikada teslim edildi gelen yemekte buz gibiydi memnun kalmadık müşterilere karşı şeffaf olmanızı rica ediyorum
...i1/30/2026Kesinlikle çok kötü hem geç geliyor hem soğuk hemde tadı tuzu yok paranıza yazık etmeyin
...k1/16/2026ekmek ful yanık geldi sosisler yanmıştı müşteri hizmetleri ile görüştüm para iadesi yaptılar bu satıcı tekrar ulaştı parayı geri istedi ayıp sizin yaptığınız .
...ş10/12/2025Su bozuk tadı kötüydü
...ü3/22/2026Çok geç geldi farklı sipariş gönderildi
...ı3/21/2026Yaklaşık 1 saat 20 dakikada geldi, buz gibi.
...s8/31/2025Fiyatı arttıkça lezzeti düşen tek restoran. Muhtemelen usta değişti, daimi müşteriyim son iki sipariş'te tadı iyice bozdular. Lütfen kendinize gelip yorumları dikkate alın.
...y7/28/2025ekmek bildiğin birgün önceden kalma patatesler falafoş olmuş. yalışmadı size
...ş10/13/2025berbattı yemek kokuyordu ve yanlış geldi aradım bahane uydurup yüzüme kapattılar ve engellediler daha berbat çok az yer gördüm
...a8/26/2025fiyat zamlanmış içinde tavuk yok denecek kadar az sadece patates kızartması var
...n8/10/2025Uzun zamandır bu kadar kötüsüne denk gelmedim , sanırım el değiştirdi . Ekmkeler bayattı , yarısını attım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: feride.celik.2@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Feride Çelik

Maxi Mola Kömürde Sandviç