rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Göçmen Kızı Börekleri

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İnönü Cd. 180a
...n18.06.2026çok iyi
...ş10.06.2026Sürekli sipariş veririm hiç yanıltmadılar. Lezzet çok iyi ayrıca mide falan yakmıyor.
...Z26.05.2026İlginiz için tekrar teşekkür ederim . Ellerinize sağlık . İyi bayramlar . İyi çalışmalar .
...k25.05.2026hızlı sıcak geldi ve çok güzel 5 yıldızı hakediyor
...u19.05.2026Ailecek çok ama çok beğendik inanılmaz lezzetli idi
...u19.05.2026Mükemmel, çok lezzetli ve hiç mide yormuyor
...N19.05.2026Bence bu böreklerle kilo falan almam o kadar hafif tam ayarında lezzetli bi börek ki muhteşem deneyin
...Z09.05.2026Yine çok güzeldi . Siparişimle ilgili çözüm önerisi sunmak için aramanıza & ilgilenmenize teşekkür ederim. Ellerinize sağlık . İyi çalışmalar .
...k02.05.2026Bayildigimiz net ennnnnn sevdigimizzzz
...k02.05.2026Nasil kiymetli bir restorant lezzet kalite muthis ama Ataturk temali bir hediye bileklik ve kurabiye hediyesi beni benden aldi Canimiz Ataturk sevgimiz sonsuz 🩵
...ı01.05.2026Borekler digerleri gibi asla yagli degil. Ellerinize saglik
...n19.04.2026Ev yapımı, tek kelimeyle mükemmel lezzet, ellerinize sağlık.
...n17.04.2026gerçekten elinize sağlık ne ağır yağlı bi börek hafifliği ile lezzeti buluşmuş piyasadaki çoğu böbrekten önde bi lezzet
...u12.04.2026Börekleri mükkemmel
...k09.04.2026Peynirli çok tuzlu,ıspanaklı yavan,kıymalı soğan baharat ister buna rağmen börekler ÇOK HAFİF ÇOK GÜZEL diğer börekçilerdeki gibi vıcık vıcık yağlı değil küçük dokunuşlarla bin yıldız hakeder
...n09.04.2026Karışık aldım hepsi Harikaydı tavsiye ederim
...k09.04.2026çok başarılı hiç düşünmeden sipariş verebilirsiniz 👌👌👌
...Z09.04.2026Kıymalı bir harika : )) Ellerinize sağlık . İyi çalışmalar
...n03.04.2026Harikaydı, mutlaka denenmesi lazım.
...n02.04.2026A kalite bir börek yedim. Ellerine sağlık yapanın.
...l01.04.2026Çok sıcak ve her zamanki gibi taze. Kuryeyede teşekkürler.
...n23.02.2026Tamamen ev yapımı kalitesi elinize sağlık
...t15.02.2026Elinize sağlık çok lezzetliydi
...r13.02.20265 yildiz veriyorum cunku piyasa o kadar kotu urunlerle dolu ki isini normal yapanlari kutlamak ve takdir etmemiz lazim. bir de kis vakti urun yenecek sicaklikta geldi bu da takdir edilir
...n12.02.2026taze ve sıcak serbest edildi lezzetliydi teşekkür ederim
...z08.02.2026ELİNİZE EMEGİNİZE SAĞLIK UZUN ZAMANDİR BOYLE LEZZETLİ BOREK YEMEMİSTİK İNSALLAH DUKKANİNİZİDA ZİYARET EDECEGİZ
...r08.02.2026Çok güzeldi
...y08.02.2026Börekler taze ve sıcacık geldi. Elinize sağlık :)
...r01.02.2026ellerinize sağlık ailemle beraber çok beğendik
...z30.01.2026Elinize sağlık
Monday08:0016:15
Tuesday07:4520:00
Wednesday08:0017:45
Thursday07:4519:00
Friday07:4519:15
Saturday08:0017:30
Sunday08:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: