rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Konyalı Ahmet Usta

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Bişkek Cd. 60
...k26.06.2026Konyalıyım çok beğendim
...r23.06.2026Pide güzeldi sadece biraz tuzu eksikti elinize sağlık
...n22.06.2026Adana kebapta her lokmamda kemik cikti. Her seferinde disimi kirmak uzereydi. Daha onceki siparislerimden memnun kalmama ragmen puanlama yapmadigim icin, bu sefer de kotu puan vermek istemedim.
...n20.06.2026Çok lezzetli pideleri var; incecik, çıtır çıtır ve yanında çok fazla ikramlık ürün gönderiyorlar, her şey harikaydı, tavsiye ederim.
...n19.06.2026O kadar iyi ki. Emeği geçen herkesin eline sağlık.
...ş18.06.2026güzel ya kaliteli fiyatlar biraz düşündürüypr sadece
...r07.06.2026Lezzetli ve güzel yan ürün meze gonderilmisti elinize sağlık
...u06.06.2026Kesinlikle mükemmel ötesi gözünüz kapalı söyleye bilirsiniz 🙏
...n03.06.2026Çok iyi.
...ç02.06.2026elinize saglikkk iyi calismalar tüm ankara yemek piyasasindaki güc sizinle olsun
...z30.05.2026Mükemmel 👏
...t18.05.2026efsane dönerdi . hızlı teslimat. teşekkür ederiz
...ş16.05.2026lezzet enfes sunum enfes tesekkurler
...k08.05.2026Çoook leziz bıçak arası. İnce,çıtır,eti leziz. Yancılar,salata her şey mükemmell. Değişmeyin
...r25.04.2026uzun zamandır bu kadar lezzetli tadı yerinde bir yemek yememiştim ellerinize sağlık
...L17.04.2026MÜKEMMEL!!! KURYE ARKADAŞ ÇOK HIZLI GETİRDİ. LEZZET İLGİ ALAKA HER ŞEY SÜPER! 🎉�
...n17.04.2026çok beğendim elinize sağlık
...ç11.04.2026çorba söyledim çok güzeldi mezeler mükemmel kafaya dikip içmek gerekiyor herhalde kaşık koymamışlar onun dışında gayet başarılı
...n08.04.2026çok lezzetliydi hep olduğu gibi :)
...t28.03.2026Lezzetli güzel bir yemekti tek olumsuz tarafı pidesi biraz geldi gözüme ama lezzet mükemmeldi
...p24.03.2026sadece mezesiyle bile doyuyor insan, her zaman lezzetli ve taze, tek kusuru biraz geç geliyor. onun haricinde 4/4 lük bir işletme
...z23.03.2026Başarılı
...L18.03.2026İftar için 4-5 saat öncesinden sipariş verdik. İftara çok kısa bir süre kala geldi. Hem restorana hem de kurye arkadaşa çok teşekkür ederiz. İyi bayramlar dileriz.
...l13.03.202610 numara bi işletme
...k13.03.2026Siparişin yanında bir çok ve lezzetli mezeler göndermişler. Etli ekmek de uzaktan gelmesine rağmen gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
...n12.03.2026Çok güzel ve hızlı sadece çiğköfteyi salatanın üzerine koyarsanız görmek kolaylaşır.
...z02.03.2026Her şey çok lezzetli
...A10.02.2026lezzet yine çok iyiydi, yancı ürünlerin tamamında kaliteli, temiz ve lezzetli., sadece yemeğin ısısını koruma konusunda bı geliştirme yapsalar çok daha iyi olur. ellerinize sağlık.
...d14.01.2026Siparişimin yanında gelen ikramlıklarla insan doyuyor. Pide incecik olmuştu. Hepsi çok güzeldi. Ellerinize sağlık
...y13.01.2026Çok iyi lezzet servis yan mezeler çok lezzetli bir kere
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: biskekgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0178176019000001