- International
- Express Delivery
Big Chefs
Big Chefs Ratings & Reviews
...ş
11 months ago
Glutensiz makarna farklı geldi.
...a
4 months ago
soguk geldi cok uzgunum
...y
11 months ago
Ekmek diye iki kırıntı gönderilmiş . Çorba aman aman güzel değildi . Servis dışında aman aman bir şey yok ,
...s
11 months ago
Kötü sadece kötü. Fiyatda hiç değmez. 900 tl somon verdin rezildi.
...a
1 month ago
somonlar yenilemeyecek kadar çiğ geldi
...u
11 months ago
Ürün çok çok az gelmiş,daha önceden gramaj olarak daha fazla göndeiliyordu
...r
2 months ago
Cocuk yiyecek lutfen tavuk iyi pismis olsun dedim. Ici pembe tavuk geldi. Alip evde tekrar pisirmek zorunda kaldim. 800 kusur lira para veriyoruz pismemis tavuk gonderiyorsunuz.
...l
4 months ago
Çorba unutulmuş ve tavukları tekrar ızgara yapmak zorunda kaldım. Pişmemişti. Daha özenli davranılması gerekir.
- Coca-Cola (33 cl.)105 TL
...y
4 months ago
Eksik sipariş baharatlı patatesim yok!!!!!
...a
5 months ago
Kokmuş
...ı
7 months ago
Cheessesteak salata gerçekten bu şekilde göndermezsiniz bu fiyata bu et kokuyor kötüydü gerçekten çorba güzeldi
...n
7 months ago
kahvaltidan kalanlari salataya koymus gibiydi yiyemedim cok kotuydu, soslar da dokulmustu geldiginde
...İ
7 months ago
Göndermiş olduğunuz siparişim ağzı açık gelmiş ve tüm paketin içerisine dağılmış. Siparişi olduğu gibi iade ettim. Paramın iadesini ya da yeni siparişimin gönderilmesini önemle rica ederim.
...u
8 months ago
Ekmek bembeyaz geldi pişmemiş gibi
...z
10 months ago
Pizza soğuk geldi demek isterdim ama buz gibiydi. Soğut kağıt gibi geldi yemek ve hiç yenilmedi. Yazık boşa giden bu yemeklere!
- Şekersiz & Glutensiz Free Brownie510 TL
- Kızarmış Piliç Parçaları725 TL
...Ş
10 months ago
Köfteler lezzetsizdi, paketleme özensiz yapılmış. Ürünler birbirine geçmiş. 2000 TL’lik siparişe bu kalite yakışmıyor. Paket servisinizi gözden geçirin, müşteri memnuniyetini önemseyin.
...n
11 months ago
Izgara Levrek salatasi soyledim. icerisindeki koz patlican salatasi eksiydi. Sadece levrek filetoyu yedim diyebilirim.
...e
11 months ago
maalesef yemekler çok lezzetsiz ve buz gibi geldi- tekrar tercih etmeyeceğim.
...i
11 months ago
Cheesecake söyledik ancak san sebastian geldi
...a
11 months ago
pizza dagılmış geldı
...n
11 months ago
Pahalı kötü
...n
1 year ago
Salatada yag ve limon yoktu
...i
8 months ago
3 parça ana yemek söyledim 1.771,88₺ tuttu. Ürünlerin hepsini pizza dahil tek poşete dikey koyup bana rezil ve yenmez halde iç içe geçmiş yemek teslim ettiniz AYIP!!!

