- International
- Coffee
- Pizza
- Express Delivery
Big Oven Pasta & Cafe
Big Oven Pasta & Cafe Ratings & Reviews
...n
4 months ago
Sipariş geç geldi ama hem belirtilen saat aralığında elime ulaştı hemde sıcaktı, güzeldi. Favori mekanlarımdan birisi artık.❤️
- Kaşarlı Gözleme280 TL
- Sigara Böreği (7 Adet)300 TL
...t
4 months ago
Teşekkür ederim güzeldi
- Kremalı Mantarlı Tavuk480 TL
...n
4 months ago
Harika emeğinize sağlık
- Not availableSosisli Kumpir
- Sigara Böreği (7 Adet)300 TL
...n
6 months ago
Tatlı Hediye için teşekkürler 😇😇😇
- Tavuklu Wrap450 TL
...r
7 months ago
emeğiniz için teşekkürler. her zamanki gibi harikaydı.
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Tavuklu Wrap)
...r
8 months ago
Her zamanki gibi harika
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Tavuklu Wrap)
...r
9 months ago
Yediğim en iyi tavuk wrap
- Tavuklu Wrap450 TL
...n
1 month ago
Gayet güzeldi
...m
7 months ago
Hafif tuzu kaçmış ama tadı güzeldi
- Biftekli Krep500 TL
...r
8 months ago
Puanı düşük diye tereddüt etmiştim ama kesinlikle harikaydıı sadece salata biraz boş ve sossuzdu
...n
1 month ago
Sıcak geldi paketleme güzeldi lezzetliydi ama normalde ekmek falan koyarladı sürekli söylediğim bir yer unutulmuş veya koyulmamıştı bence önemli detaylar bunlar
...n
1 month ago
Patates ve salata çok azdı
...i
10 months ago
Ana yemeğin bu kadar güzel olup da diğer kalan kısımların eksik olması çok kötü, patates için ketçap mayonez yok, salata için tuz yok, çatal bıçak peçete yok, paketleme güzel, kurye çok geç geldi.
- Tavuklu Wrap450 TL
...a
11 months ago
tavuk ve köfteler pişmemişti körinin içindeki mantarlar artık yanmış agızda kıyır kıyır rahatsız etti pişmemiş sevemedim makarna yerine pilav konulmuş
...ş
1 month ago
Restorant, sisteme geç düştü bahanesi üretmesin diye sipariş sonrasında arayıp haber vermemize rağmen her seferinde 1.5 saatte getiriyor siparişi.
...ş
1 month ago
Salata taze değildi. Bir önceki günden kalmış.
- Sebzeli Omlet290 TL
...n
8 months ago
Önceden porsiyonları daha iyiydi smdi patates kızartmasını koklatarak koyuyolar
...n
1 year ago
içindeki malzemelerin kalitesinden mi bilmiyorum ama çok kötüydü
...c
9 months ago
abi ekmek kaç para göndermiyorsunuz siz ya özellikle istediğim halde. bir değil iki değil ayıptır yani her seferinde aynısını yapıyorsunuz.!
...k
9 months ago
Çatal kaşık peçete nerde
...r
10 months ago
Hayatımda yediğim en berbat yemekti. Oturup tavuğu kendim haşlayıp tuzla önüme koysaydım daha keyif alırdım. hem dünya kadar para da cebimde kalırdı. bir daha asla sipariş vermem.
...n
11 months ago
küp kuru iskender gibi yapmışsınız
...n
11 months ago
eskiden renkli biberli ve salçalı daha güzel yapıyordunuz

