rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pilav
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç

Bientat

3.1 üzerinden 5 yıldız, 34 inceleme
İHSANİYE MAH. KIR SK. ŞEN YILDIZ NO: 27 B İÇ KAPI NO: 6
...ş20.05.2026gerçekten çok lezzetli ve sıcak şekilde geldi çok teşekkür ederim
...r25.02.2026Hızlı ve sıcak teslim
...y29.11.2025Mercimek çorbasında açtığımda burnuma ekşimiş kokusu geldi ve yiyemedim. Sarma güzel olablr ilkkez vişneli denediğim için pek hoşuma gitmedi. Patates püresine gelirsak pek püre gibi değildi tadtuz yok
...i11.11.2025karnıyarık pors.çok küçüktü
...k10.11.2025Kurye çok hızlıydı porsiyonda büyüktü
...z04.11.2025Her şey çok lezzetli ve güzeldi , paketleme özenliydi. Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz
...z21.03.2026çorba inanılmaz güzeldir aynı zamanda özbek mantısı da güzeldi sadece kekik biraz çoktu ama yine de çok güzel iyi pişmişti Ancak Nohut ve pilav dünyada yediğim en kötü nohut ve pilav olabilir.
...n17.12.2025Pilav gayet güzeldi yemekte sıcak geldi ve yeterliydi tek problem nohut da ekşimsi bir tat vardı o biraz keyif kaçırtıcıydı onun dışında başarılı
...r03.05.2026yemek 1 saatin üstünde bir sürede geldi. tatsız ve garip bir yemek kayseri mantısı demeye şahit ister
...k19.04.2026Ev yemeği diye sipariş verdim ama paketli yemek mikrodalgada ısıtılmış gönderilmiş çok yağlı ve lezzetsizdi paketli yemek olduğunu belirtmemeniz hiç hoş değil
...ç18.12.2025beğenmedim üzgünüm paketli yemek bide siz yapsanız daha güzel olurdu eminim
...r29.11.2025Sıcak olması dışında hiç beğenmedim makarna tatsız tuzsuz ve kötüydü haşlanmış koyulmuş gibiydi püre ve kadınbudu da sıcak olması dışında garip bi tadı vardı aldığı parayı kesinlikle haketmiyor
...l19.11.2025750 tl lik yemek siparişi verdim içinde mantı vardı yoğurt yok ekstra orman kebabı aldım ekmek yok bunları dile getirmek için restoranı aradım bana marketten yoğurt yollamışlar 120 tl berbat
...n18.11.2025Yemek soğuktu yanında ekmek yoktu salatası yoktu
...l17.11.2025yemek soğuk geldi etin yağı donmuş makarna pişmemiş yiyemedim beğenmedim
...d15.11.2025kötü
...a13.11.2025Yemeklerden spesifik koku geliyordu, rahatsız etti beni özellikle çorba. Yiyemedim.
...r29.10.2025Sipariş ettiğimiz iki yemekte oldukça kötüydü kimsenin hakkına girmek istemediğim için genelde yorum yapmam ama bu ne kardeşim biraz yaptığınız işe saygınız olsun
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday00:0023:59
Friday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ALİ EVİRGEN

Bientat