rider-banner-icon
  • Burger
  • Pizza
  • Restaurant Delivery

Pizza Grano & Steak Burger

Rating 4.1 out of 5 stars, 100+ reviews
Eski Balık Pazarı Sk. 20 Eski balık pazarı sok. no 21/A
...n4/22/2026başarılı
...s4/13/2026Ellerinize emeğinize sağlık,kusursuz bir pizza yedik.patates kızartması da harikaydı.ayrıca porsiyonu oldukça fazlaydı.sizi keşifetmiş olduğum için çok mutluyum 🌸teşekkür ederim 🙏🏻
...n2/16/2026Çok güzel Sıcak ve bol malzemeliydi elinize sağlık
...a1/18/2026Cok iyi cidden
...N12/29/2025çok lezzetli isim yapmış bir çok markaya göre süper
...l12/27/2025Aslında o saatte yemek düşüncem yoktu instagramda reklamlarını gördüm ve aklımda kalacagına midemde kalsın dedim iyi ki öyle demişim harikaydı ellerinize sağlık
...ş7/27/2025sicak geldi cok lezzetli ve bol malzemeliydi.Ellerinize sağlik
...n7/18/2025pizzanın biri kutusu ıslak gelmişti fakat telafi edildi bir başka pizza ile teşekkür ederim. lezzete gelince gerçekten güzel ve lezzetliydi
...t6/28/2025ilk defa sipariş verdik ama çok beğendik tavuk burger çok büyük ve lezzetliydi yanındaki patateslerde sıcacık çıtır çıtırdi teşekkürler
...k6/3/2026Erken geldi. Lezzeti güzel malzemesi bol ve sıcaktı ama Hamuru çok ince ve kurumuştu maalesef
...a2/2/2026Fiyat yuksek icindeki et urunu cok az fakat lezzetli daha da lezettli olabilir
...ş12/12/2025Burger aşırı yağlıydı tavuk çok fazla yağ çekmiş ve patatesler de buhardan yumuşamıştı yiyemedim
...r5/23/2026Soğuk geldi malzeme kalitesi iyi ve yeterli ama çok fazla ince hamur kenarları kurumuştu
...a11/5/2025Hızır paket buz gibi pizza getirdi
...k9/8/2025vermiş olduğum pizza siparişi geldi ama hüsrana uğradım görseldeki gibi hiç değildi tek güzel tarafı çabuk geldi sıcak geldi görseldeki gibi olmasına gayret gösterilmesini rica ediyorum biz tüketici
...l9/1/2025Güzel yorumları görünce beklentim yükselmişti. Ne yazık ki karşılamadı. Malzemesi boldu ama homuru lezzetli değildi
...l1/2/2026ikinci kez sipariş veriyorum pizzaları gerçekten lezzetli fakat tavuk burgeri üzgünüm ki beni cok üzdü tam pişmemişti
...s7/10/2025Durust ve iyi insanlar oldugunuza eminim. dukkaniniz da temiz. ama sanki ne siparis edilirse edilsin standart biberli mantarli pizza gonderiyormussunuz gibi hissediyorm. saygilar
...k4/20/2026rezalet daha öncede sipariş verdim o kadar kötü malzemeydiki keyif vermedi salçalı ekmek yeseydim daha iyi hamurda aşırı ince lezzet bozulmuş.
...s4/5/2026İlk ve sondu hayatımda böyle kötü bir burger yememiştim
...a1/24/2026hamburgerin ici kipkirmiziydi . midem kalkti. patateslerde yanmaya 5 sn kalan cikarilmis . pizza iyiydi ama soguktu . kisacasi asla tekrar tercih etmem. ilk ve son siparisimdi
...Ç1/20/2026Gerçekten tadı kötüydü
...n1/2/2026Pizza buz gibi geldi. Aradım söyledim, yerleri merkezde olduğu için soğuk gelmesinin normal olduğunu söylediler.
...r12/29/20251 puan bile fazla ilk tecrübemizi edinelim dedik kimse heves edip tecrübe etmesin bence arkadaşlar parayı alın buruşturup yiyin daha çok zevk verir
...r12/28/2025Bir saat sonra geldi soğuktan kurmuş şekilde tavsiye etmiyorum.
...p12/15/2025Hamburgerin köftesi çok fazla pişmişti baharatı fazlaydı. Çıtır tavuk diye gönderilen koca bir göğüs eti lime lime hiç pismemisti.pizzası bol malzemeli ve güzeldi.
...n8/27/2025Yap reklamı al siparişi içi boş gelsin. Rezalet. Tavsiye sıfır.1 yıldızı dahi haketmiyor.
...m8/1/2025Çok kötü halde geldi
...n7/6/2025Gerçekten rezalet. Fotoğraf yükleme özelliği olsa da gösterebilsem gelen pizzayı. 400 liraya pizza satıyorsunuz üstündeki her şey kutuya yapışmış hamuru kalmış sadece. ÇÖP
...n8/12/2025Hayatımda yediğim en kötü pizzaydı, altı yanıktı, hamuru inceydi ve yağlıydı,,,,
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restaurant information

KEP Address: imdat.inci@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

İmdat İnci

Pizza Grano & Steak Burger