rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Çınaraltı Mantı & Çi Börek

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Caferpaşa caddesi 43-B
...ı10.06.2026Her şey çok lezzetliydi açıldığı günden beri aynı kalite devam ediyor.
...a06.06.2026Her zamanki gibi çok güzeldi. Ellerinize sağlık 👍🌺🥰
...r31.05.2026iyiydi
...r28.05.2026Restoran ilgili nazik, bundan sonra mantıcım burası çok beğendik. Etli sarması da çok güzel sadece biraz acı :)
...a27.05.2026Harika🙏
...I26.05.2026Mantıyı çok beğendim sıcacık geldi elinize sağlık tek problem kurye poşeti verdiğinde sular damlıyordu poşet su içerisindeydi.
...k23.05.2026Lezzetli, sıcacık ve büyük porsiyon. Ellerinize sağlık🙏🏽
...a17.05.2026Mantı da gözlene de harikaydı. Ellerinize sağlık.
...r16.05.2026Mantı efsaneydi. Etli yaprak sarma ve çi börek de mükemmeldi. Her zaman söylerim artık
...l10.05.2026Abi bura hep çok iyi ya, yeni keşfettim haftada 1-2 kesin yiyorum. Lezzeti ayrı, servisi ayrı, mantısı ayrı, çiböreği ayrı güzel. 10 üzerinden 11 puan.
...a06.05.2026Etli dolma muhteşem. Bana bir tık yağı fazla geldi, o kadar.
...ı26.04.2026Güzeldi sıcakta geldi elinize sağlık
...ı12.04.2026Çi böreği çikolatalı orman meyveli yapmak nereden aklınıza geldi? Hakikaten efsane bir lezzet mutlaka tavsiye ederim.
...r10.04.2026güzeldi
...u05.04.2026İkinci siparişim tavsiye ediyorum gayet lezzetli
...n05.04.2026Çok socak geldi, mantı porsiyon gayet yeterliydi, iyi pişmiş ve lezzetliydi. Çiğ börek çok güzeldi.
...u03.04.2026hiç böyle birşey beklemiyordum çok iyi olmus
...s30.03.2026Lezzetli ve sıcak geldi elinize saglık
...ı14.03.2026Çok güzeldi anneannemın pişileri gibiydi
...ı07.03.2026Sıcaktı herzamanki gibi çokta güzel elinize sağlık
...ı05.03.2026Her zaman özenli ve aynı lezzet
...ı23.02.2026Efsane
...ı07.02.2026Herzamanki gibi sıcak ve lezzetliydi.teşekkür ederim
...z27.01.2026Çibörek ve mantınızı beğendiğim için yağlama sipariş ettim aşırı acıydı. Normali nasıl bilmiyorm. Naçizane acılı veya acısız seçenek sunarsanız tekrar sipariş etmek isterim. Elinize sağlık
...y23.01.2026Yağlamanızın tadı mantıyı geçmiş efsane olmuş emeği geçen herkesin ellerine sağlıj
...r19.01.2026Harika ci borek tavsiye ederim 👏🏻👏🏻
...ı18.01.2026İncecik hamurla bol bol nutella sıcaktıda gerçekten çok güzeldi elinize sağlık
...ı18.01.2026Çok güzeldi. Hızlı ve sıcak geldi. Yediğim en iyi paket mantıydı diyebilirim.
...r11.01.2026çok iyi lezzetli ve büyük porsiyon
...a02.01.2026Yağlama da çok iyi. Buradan ısmarlayıp memnun kalmadığım hiçbir ürün olmadı.
Monday,Wednesday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:59
Tuesday00:0003:45
Thursday00:0003:30
Friday,Saturday00:0004:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok