- International
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
İkizler Cafe & Restaurant
İkizler Cafe & Restaurant Ratings & Reviews
...k
2 weeks ago
Şu memleketti en güzel firma gerek yemek kalitesi gerek bonkörlüğü Herşey tam on numara
...n
2 months ago
ricamı kırmamışsınız çok teşekkür ederim ve fazladan ikram koymuşsunuz çok teşekkür ederim elinize sağlık
...r
6 months ago
Döner kusursuzdu. Çok memnunum her sipariş ettiğimde. En geç 15 dk da geliyor süper.
- İkizler Soslu Tavuk Döner Dürüm (150 gr.)300 TL
- Ayran (27,5 cl.)75 TL
- Ayran (17,5 cl.)60 TL
...r
7 months ago
Çok lezzetliydi, ellerinize sağlık. Büyük ve doyurucuydu.. Kurye de çok hızlıydı.
- İkizler Soslu Tavuk Döner Dürüm (150 gr.)300 TL
- Ayran (27,5 cl.)75 TL
...r
10 months ago
10 numara 5 yıldız
- İkizler Soslu Tavuk Döner Dürüm (150 gr.)300 TL
- Not availableEkmek Arası Adana Kebap
...ğ
11 months ago
pidelerinin lezzeti çok güzel . Sipariş söz veriler sürede geldi sıcak geldi.Gayet güzeldi. Teşekkür ederim
- Not availableKıymalı Pide
- Not availableKaşarlı Pide
...n
1 month ago
gayet iyi
- İkizler Pizza (Orta)300 TL
...ş
3 weeks ago
Döner güzel de lavaş yanmış bir şekilde geldi ve yanında turşu koymamışlar turşusuz döner mi yenir
...ı
1 month ago
Ayranı büyük söyledim yine küçük geldi
...r
4 months ago
normalde çok güzel olurdu ama bu sefer boş soslu seçmeme rağmen cok kuru geldi. salçalı sos biraz daha olmalı. tavuğunu falan seviyorum güzel
...n
7 months ago
Lezzet olarak güzel ama şu lavaşı kesinlikle yakmayın yiyemiyoruz
...r
11 months ago
Lavaşı aşırı kuruydu. Hep parçalandı, yiyemedim..
...l
1 month ago
Lahmacun ya buzluktan çıkmış yada günlerdir beklediği için kıymasında ekşi bi tat vardı.çok soğuk geldi.Hamuru desen ince pizza hamuru gibi kalındı. Gözleme güzel ve gariptirki lahmacuna inat sıcaktı
- Kaşarlı Gözleme225 TL
...ş
3 months ago
tavuk yanmıştı ve tat olarak çok kötüydü 2 ısırık aldım kalanını yiyemedim o kadar paraya böyle hizmet hiç yakışmıyor öğrenciyiz ve karnımızı doyurmak için aldığımız restoran bile böyle yapıyor.
- Soda45 TL
- Su30 TL
...z
7 months ago
Teslimat çok kötü evimle cafe arası motorla yaklaşık 5 dakika ama yemeğimi sipariş ettikten 2 saat sonra yedim normal değil lezzeti zaten normal
...ı
7 months ago
mantı hiç pişmemişti ve kiymasinda bir tatlı aroma vardı
...k
9 months ago
Tost çok kötüydü resmen kuru ekmek yedik ve geç geldi döneri idare ederdi
- İkizler Soslu Tavuk Döner Dürüm225 TL
- Soğan Halkası130 TL
...r
2 months ago
1.5 saatte geldi tadı idare eder ama Lahmacun çok küçük 1 karıştı verdiğimiz paraya değmez
...z
2 months ago
Lavaş bayat denecek kadar sert ve tatsız , akşam saatlerinde sipariş vermenizi önermem bol sos seçmemize rağmen yine az koyulmuştu , olsa da yesem demem
...i
5 months ago
Yemek çok geç geldi ve aşırı rahatsız edici kokuyordu ekmeği çok sertti kıymalı pide ise çok acıydı kıymasıda güzel değildi
...k
6 months ago
Pizza çok kuru hatta kırılmayacak kadar sert. Pide kutusu içerinde sıcak pide üzerine dilimlenmiş ıslak domates herhangi bir muhafaza olmadan konmuş. Pideler hamur olmuş yapışmış. Maydonoz filan yok.
...ı
8 months ago
Bu şeyleri lahmacun diye nasıl gönderdiniz bayattı resmen kokuyordu yiyemedim attık yazık rezalet
...t
8 months ago
Patatesler pişmemiş çiğ tavuk dürümün altlarına doğru kapkaraydı
...l
2 months ago
Lavaş yanmış kapkara mı desem, bardak istememize rağmen gelmemesi mi desem, turşu olmaması mı desem, midemi mahvetti mı desem, ne desem bilemedim ama her geçen gün bozuyor. 600 liramı çöpe attım.
...i
8 months ago
Kıymalı pidenin yarısını unutmuşsunuz sanırım :) hayatımda birçok yerden pide sipariş ettim bu kadar küçük bu kadar az pide görmedim. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim
- İkizler Soslu Tavuk Döner Dürüm (150 gr.)300 TL
...m
9 months ago
Çok geç geldi
...n
9 months ago
bukadar kötü olamazdı beton gibi geldi üstelik 1 saate geldi
...k
10 months ago
hayatimda bu kadar kötü bir kıymalı pide görmemistim 1 dilim bile yiyemedim köpeklere verdim
...i
11 months ago
tokken verin 1 saati geçiyor 1km yakınında olmasına rağmen
...n
11 months ago
rezalet bi pide acemice yapılmış bir daha sipariş vermiyecem

