Mithatpaşa Cd. 964/A GÖZTEPE AKBANK ŞUBESİ KARŞISI...u6/24/2026mükemmel
...y6/20/2026İzmirde daha iyisi yok!! Nettt
...n5/6/2026söğüş konusunda takıntılı biri olmama rağmen tedirgınlıkle sipariş geçtim ilk siparişimdi , ama bayıldım resmen, ne bir koku ne baska bişi , bir daha burdan baska yerden söğüş yemem,harikaydı
...u5/4/2026lezzete kesinlikle bir sözüm yok guzeldi ama porsiyon kesinlikle çok küçüktü boyut olarak tam el kadardı.enazinda lavaşi biraz buyutmelerini tavsiye ederim
...r4/25/2026boldu iyiydi beklediğimiz üstünde geldi.
...u4/23/2026Uzun zamandır yediğim en güzel tat
...Ş4/17/2026çok güzeldi çok teşekkür ediyorum
...r3/30/2026Gerçekten Bölgede yediğim en iyi söğüş diyebilirim
...n3/17/2026Uzun zamandır bu kadar lezzetli ve doyurucu bir söğüş yememiştim ellerinize sağlık iyi çalışmalar
...y3/16/2026Muhteşem lezzet ellerinize sağlık. Temiz ve çok tazeydi tekrar sipariş edeceğim mutlaka
...n2/22/2026elini korkak alıştırmamıl bir esnaf herşey mükemmel di bol bol yedik
...ı2/17/2026Lezzet tad bunlarla alakalı hiçbir problem yok fakat ; 1.5 porsiyon seçeneği koysanız mesela 100 tl farkla daha iyi olmaz mı sizce bu porsiyon bana yetmiyor mesela naçizane fikrimdir tabi
...n2/7/2026İlk defa denedim fakat herhalde bundan sonra söğüş yemek için başka bir yeri tercih etmeyeceğim. Başka firmaların 50-60 tl ye sattığı büyük ayranıda hediye olarak gönderdi. Çok teşekkürler, rasgele
...z2/4/2026Lezzetli ve doyurucu
...s2/2/2026İlk defa sipariş verdim efsane şiddetle tavsiye ediyorum porsiyonlar çok iyi lavaş taze ellerinize sağlık teşekkür ederim
...n1/28/2026yanlislikla sirket adresine siparis verdigim icin suan lezzetini bilmiyorum yine de 5 puan 😊
...i1/24/2026Her zaman ki gibi süperdi
...l1/13/2026iyidi
...t1/8/2026Güzel hakkını veremeyen konuyu kapat
...t12/23/2025Güzeldi elinize sağlık
...ı12/21/2025lezzetli ve bol söğüş teşekkür
...t12/19/2025Eline koluna sağlık dayı can bir gün çaya kahveye de geleceğim inşallah 🙏 Allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun gerçekten çok güzel
...y12/17/2025ilk defa sipariş verdim kesinlikle tavsiye lavaş bu saatte taze etlerin lezzetine diyecek yok kurye kardeşim zamanında getirdi hayırlı işler bol kazançlar
...n12/13/2025çok lezzetli ancak tuz ayarı düzeltimeli çok tuzlu geldi malesef
...ç12/6/2025Şeko Dayı Yapıuorsun Bu Sporu
...ü12/5/2025çok iyiydi elinize sağlık bol kazançlar
...t12/5/2025Her zamanki gibi leziz ama tek bir sıkıntımız var kurye para üstünü vermedi
...t12/1/2025Ellerine sağlık dayı her zamanki gibi harikasın ve lezzet 10’da 10
...N12/1/2025güzeldi
...t11/22/2025Gerçektende süperdi ayranlar içinde çok teşekkür ederiz lezzet 10’da 10
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday12:0023:00
Thursday12:0022:00