Mithatpaşa Cd. 964/A GÖZTEPE AKBANK ŞUBESİ KARŞISI...u24.06.2026mükemmel
...y20.06.2026İzmirde daha iyisi yok!! Nettt
...n06.05.2026söğüş konusunda takıntılı biri olmama rağmen tedirgınlıkle sipariş geçtim ilk siparişimdi , ama bayıldım resmen, ne bir koku ne baska bişi , bir daha burdan baska yerden söğüş yemem,harikaydı
...u04.05.2026lezzete kesinlikle bir sözüm yok guzeldi ama porsiyon kesinlikle çok küçüktü boyut olarak tam el kadardı.enazinda lavaşi biraz buyutmelerini tavsiye ederim
...r25.04.2026boldu iyiydi beklediğimiz üstünde geldi.
...u23.04.2026Uzun zamandır yediğim en güzel tat
...Ş17.04.2026çok güzeldi çok teşekkür ediyorum
...r30.03.2026Gerçekten Bölgede yediğim en iyi söğüş diyebilirim
...n17.03.2026Uzun zamandır bu kadar lezzetli ve doyurucu bir söğüş yememiştim ellerinize sağlık iyi çalışmalar
...y16.03.2026Muhteşem lezzet ellerinize sağlık. Temiz ve çok tazeydi tekrar sipariş edeceğim mutlaka
...n22.02.2026elini korkak alıştırmamıl bir esnaf herşey mükemmel di bol bol yedik
...ı17.02.2026Lezzet tad bunlarla alakalı hiçbir problem yok fakat ; 1.5 porsiyon seçeneği koysanız mesela 100 tl farkla daha iyi olmaz mı sizce bu porsiyon bana yetmiyor mesela naçizane fikrimdir tabi
...n07.02.2026İlk defa denedim fakat herhalde bundan sonra söğüş yemek için başka bir yeri tercih etmeyeceğim. Başka firmaların 50-60 tl ye sattığı büyük ayranıda hediye olarak gönderdi. Çok teşekkürler, rasgele
...z04.02.2026Lezzetli ve doyurucu
...s02.02.2026İlk defa sipariş verdim efsane şiddetle tavsiye ediyorum porsiyonlar çok iyi lavaş taze ellerinize sağlık teşekkür ederim
...n28.01.2026yanlislikla sirket adresine siparis verdigim icin suan lezzetini bilmiyorum yine de 5 puan 😊
...i24.01.2026Her zaman ki gibi süperdi
...l13.01.2026iyidi
...t08.01.2026Güzel hakkını veremeyen konuyu kapat
...t23.12.2025Güzeldi elinize sağlık
...ı21.12.2025lezzetli ve bol söğüş teşekkür
...t19.12.2025Eline koluna sağlık dayı can bir gün çaya kahveye de geleceğim inşallah 🙏 Allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun gerçekten çok güzel
...y17.12.2025ilk defa sipariş verdim kesinlikle tavsiye lavaş bu saatte taze etlerin lezzetine diyecek yok kurye kardeşim zamanında getirdi hayırlı işler bol kazançlar
...n13.12.2025çok lezzetli ancak tuz ayarı düzeltimeli çok tuzlu geldi malesef
...ç06.12.2025Şeko Dayı Yapıuorsun Bu Sporu
...ü05.12.2025çok iyiydi elinize sağlık bol kazançlar
...t05.12.2025Her zamanki gibi leziz ama tek bir sıkıntımız var kurye para üstünü vermedi
...t01.12.2025Ellerine sağlık dayı her zamanki gibi harikasın ve lezzet 10’da 10
...N01.12.2025güzeldi
...t22.11.2025Gerçektende süperdi ayranlar içinde çok teşekkür ederiz lezzet 10’da 10
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday12:0023:00
Thursday12:0022:00