rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Restoran Teslimatlı

Balıkçı Veysel

4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Süleyman Demirel Blv. No:82/E Çukurova (Kurttepe Mah. - Süleyman Demirel Blv.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n21.06.2026her zamanki gibi yine çok güzel ellerinize sağlık
...N12.06.2026İlk defa bir restorana yorum yapıyorum. Yemek hem hızlı geldi, hem taze geldi, hem sıcak geldi güzelde paketlenmişti. Kızartma olmasına rağmen çıtır çıtır geldi nemlenmemişti. Bravo.
...N03.06.2026Sardalya ve patates kızartması mükemmeldi. Yusuf Bey'in ellerine sağlık . Teşekkür ederim.
...a02.06.2026Gayet başarılı. Salataları ayrı ayrı göndermeniz çok iyi olmuş. Balıkta lezizdi.
...n26.05.2026çok çabuk geldi ve gayet lezzetli
...p18.05.2026Çok güzeldi ellerine sağlık,tüm ürünlerini deniyorum,sırada levrek var😃
...r13.04.2026Tebrikler çok başarılı çok lezzetli
...u09.04.2026İnanılmazzz lezzetliydii ve sıcacık geldii evde yapmisim gibii cok tazeeydi 😍 ilk kez sipariş verdik gunlerdir canım hamsi tava çekiyordu tesadüfen gördüm iyiki görmüşüm muazzamdı ellerinize saglik🌺
...k06.03.2026Bayıldık! Çok yorum yazmam ama o kadar beğendik ki yazmak istedim . Tek kusuru sarımsaklar çok büyüktü yemekte zorlandım ama Buda kusurdan sayılmaz heralde 😊
...ç06.02.2026💯
...c29.01.2026Annem çok beğendi.
...ş20.11.2025Ellerinize sağlık çok doyurucu ve lezzetliydi
...z30.10.2025Elinize sağlık kendimi deniz kenarında balık yiyormuşum gib hissettim
...n26.05.2026Karidesi güzel olduğu kadar kalamarı berbat..
...N02.05.2026sardalya çok taze değildi. Midemiz bozuldu.
...e31.12.2025Hem güzel hem bol gönderiyorlar müthiş! Tavsiye ederiz
...e31.12.2025Adanadaki en iyi balıkçı olabilir✅
...n15.12.2025Gerek somonlar olsun gerek salatası olsun herşeyiyle gerçekten çok doyurucu,lezzetli ve özenliydi. Herkese tavsiye ederim.
...p04.12.2025Doyurucu ve lezzetli ellerinize sağlık...Bir öneri olarak yanında turşu yerine pişmiş biber yollamanızı tercih ederim.
...m21.11.2025lezzetli ve sıcak yediğim en güzel balık tavsiye ederim
...ş20.11.2025balık lar çok taze kaliteli ve sıcak gelmişti şiddetle tavsiye ediyorum iyi çalışmalar
...s25.05.2026Kalamardan puan kırdım gerçekten yediğim en kötü kalamardı sakız gibi insanın utanması lazım bunu gönderirken ayıp.
...r20.10.2025Balıklar çok kızartılmıştı balık cipsi gibiydi resmen ekmekleri sıcak ve tazeydi
...k22.03.20263 saatte geldi
...a19.03.2026Aç kalırsınız sakın sipariş vermeyin göndermiyorlar zaten
...r22.01.2026Asla olta balığı değildi. Diğer siparişimde(sardalya) de lezzet hiç yoktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3020:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hasan Demirtaş

Balıkçı Veysel