- Chicken
- Restaurant Delivery
Tavada Tavuk
Tavada Tavuk Ratings & Reviews
...k
4 months ago
çok güzeldi
- Viyana Şnitzel Tabağı615 TL
...u
4 months ago
on numara beş yıldız bir lezzet...
...u
5 months ago
çok lezzetliydi...
...z
9 months ago
O kadar lezizdi ki ayrıyeten çok güzel paketlenmiş... Kuryenizde güler yüzlü olduğundan memnun kaldım
...r
10 months ago
Yemek hem lezzetli hem de çok sıcaktı.
...k
Yesterday
tavuğa sadece krema koyulup gönderilmiş hiç baharat vs hiç bir şey yoktu porsiyon gayet güzeldi
...k
7 months ago
salatada malzemeler bütün şekilde atılmıştı sadece onun dışında gerçekten ellerinize sağlık
...k
4 days ago
orta lezzet
- Soya Doya - Soya Soslu Tavuk580 TL
...n
2 weeks ago
Porsiyonlar çok küçük normal şubede daha fazla oluyor kurye aşırı geç geldi
...n
2 weeks ago
Tuzsuzdu
...i
7 months ago
tavuğun tadı gerçekten hiç benlik değildi. altındakinin beğendi ile hiçbir alakası yoktu. 3 yıldızı çorbaya(galiba ikramdı) ve makarnanın tadına veriyorum. tekrar sipariş etmeyeceğim bir menüydü.
...K
3 months ago
Makarna aşırı hamurdu ve eski lezzeti yoktu normalde çok sevdiğim bir yer ama porsiyonlar çok azdı salata sosu zaten yoktu eskiden olsa bitiremezdim bugün gidip üstüne yemek söyledim
...n
1 week ago
salata yerine de makarna istemistim ama gelmedi ve ekmek çok bayattı ayrıca siparişi verdim bir saaten fazla sürdü gelmesi
...r
3 weeks ago
Rezilliğin dikâlâsı denir heralde buna, hem makarnayı salatayla değiştirmediler hem de, fazladan makarna olsun diye 50₺ fazla ödedim onu da yollamamışlar. İlk ve son siparişim yakınından bile geçmem.
...l
3 weeks ago
Tavuk yanık geldi yiyemedim
...a
1 month ago
full makarna istedim yapmamışlar bazıl isteklerimi eksik yollamışlar
...l
1 month ago
İstediğim yemekten farklı bir yemek geldi
...u
1 month ago
Salata düzgün yıkanmamıştı , marulda toprak vardı
- Pesto Soslu Penne375 TL
...n
2 months ago
Çok kötü sosu falan hiç iyi değil ve 1,5 saatte geldi aynı ürünleri yapan s ile başlayan marka hem daha ucuz hem çok daha kaliteli tavsiye etmiyorum
...n
3 months ago
4 oldu... Her siparişte bir umut geç gelmez diye verdikleri saat dilimine güvendim. Hiçbirinde saatinde gelmedi en aşağı 1.30 saate geliyor. Ürünler sipariş ettiğimle alakası yok. Rezalet ve soğuk...
...k
4 months ago
tavuk güzel değil ayrıca double makarna istemiştim dikkate almamışlar
...k
6 months ago
Siparişim eksik geldi makarna ve salatayı tam istemiştim salata da domates olmamasına rağmen domates sapı çıktı her zaman yiyordum ama artık yiyemeyeceğim rezalet.
...r
9 months ago
ürünleri çoğu zaman yanık gönderiyorlar. restoranda bizzat yediğin ile eve gelen arasında dağlar kadar fark var. tavuk da yanıklar oluyor ve yanık kokusundan yenmiyor. salata da çürük marol kullanıyor
...n
10 months ago
aslında lezzetli ama sipariş im ile gelen ürün farklı sanırım yanlış hazırlanmış
...u
11 months ago
Beğenmedim

