rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Teras Sabah Lezzetleri

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ESENTEPE MAH. FIRTINA SK. NO: 13 İÇ KAPI NO: 1
...ş13.06.2026Çok iyi sıcacık geldi ikramlar için teşekkürler
...ç07.06.2026gözleme müthişti ve gayet sıcak ve hızlı geldi
...n03.06.2026güzel elinize kolunuza sağlık aldığınız para helal hoş olsun
...r31.05.2026hepsi güzeldi sıcak geldi
...n28.05.2026O kadar sıcak geldi ki en az 10 dk soğumasını bekledik, çok lezzetliydi. Bayramda sipariş verdiğim için bileklik hediye etmişler,çok teşekkür ederim, çok naziksiniz :)
...R18.03.2026Kaliteden şaşmıyor
...n14.03.2026Pişiler çok sıcak ve lezzetliydi. Çok hızlı sürede geldi. Kahvaltı için güzel bir seçenek
...z25.02.2026gözleme ve pişi söyledim. sanki evde annem yapmış gibiydi. tazecik, lezzetli, hijyenik ve sıcacık geldi. elinize sağlık
...n25.02.2026Çok güzel dolu dolu ve sıcacık geldi elinize sağlık notları dikkate aldığınız içinde ayrıca teşekkür ederiz
...ı25.01.2026Sipariş verdiğim yer uzak olmasına rağmen tertemiz ve sıcacık geldi böyle işletmelere hasret kaldık hamileyim ve canım çekmişti Allah razı olsun sizden
...ç10.12.2025Çok başarılı, sıcacık, mis gibi, Annem yapmış gibi, elinize sağlık
...i31.12.2025Sıcak geldi ve doyurucuydu. Tavsiye ederim
...a29.12.2025Çok çok güzeldi. Sıcacık geldi tadı tuzu hepsi yerindeydi. Çay da göndermişsiniz yanında şekerini de ayrıca yılbaşı hediyesini de çok özenli hazırlamışsınız. Cidden çok ince düşünceli hareket. Tşkler
...ş29.12.2025beklediğimden çok iyiydi hiç yag çekmemiş hediyeniz içinde çok teşekkür ederim 🖤🖤
...R28.12.2025Hiç şaşırtmadı yine sıcak yine lezzetli ve yine hızlı ayrıca yılbaşı hediyesi ve diğer minik sürprizler için çok teşekkür ederiz 🌸🌸
...ç26.12.2025şaşırtmıyor
...k26.12.2025ikram ve hediye de yollamışlar çok tatlılar yemekte çok güzeldi sıcacık geldi ellerinize sağlık
...ç26.12.2025sıcacık, çabucak, çok lezzetli
...n25.12.2025Çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık
...k17.12.2025Patatesli bir şeyler çok güzeldi sıcacık geldi elinize sağlık porsiyonlar gayet yeterliydi iki kişi bile doyar
...R09.12.2025Hep mi güzel sıcak lezzetli olur değişmeyen kalite hizmet teşekkür ederiz
...u26.11.2025ilk defa sipariş verdim gözleme çok lezzetliydi, paketleme özenle yapılmış kurye hızlı ve ilgili. Çay ikramı ayrıca ince düşünülmüş domates salatalık harika bir ek. tşk ederiz
...r14.11.2025Bayıldım sıcacık mükemmeldi, o kadar nazikler ki sallama çay ve şeker bile göndermişler emeğinize sağlık
...ş01.11.2025Cok özenli geldi cay ve minik cikolata için teşekkür ederim 😊
...l01.11.2025Sıcacık ve lezzetliydi. büyük bir keyifle yedik. emeğinize sağlık. ayrıca hediyeniz için de teşekkür ederiz.
...n02.08.2025pişiler çok iyiydi, tostta kullandığınız kaşar herkese hitap etmeyebilir, değiştirmenizi öneririm. teşekkürler.
...n18.07.2025Hakkını veriyorsunuz işinizin biraz geç geldi ama muhteşem lezzetli ve sıcak geldi
...r17.07.2025Sıcak ve lezzetliydi ayrıca çok hızlı geldi, teşekkürler.
...z03.07.2025O kadar harika bir pisi ki her gun soyledim bi ara. Ev yapimi pisi gibi bayiliyorummm, pisman olmazsiniz alin
...ş02.07.2025Maalesef çok lezzetli ve sıcacık geliyor. Anne elinden çıkmış gibi.. kolay kilo almasam her gün sipariş edecek kadar var
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3014:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: rulouted.yazilim@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0735223318400001