rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahve
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Cup Cantinery

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
barışyolu cad 6
...r23.06.2026Elinize emeğine sağlık, schlotzkys Türkiye’den çekilince sandviç yiyemez olmuştuk, bence bu açığı kapattınız, teşekkür ederiz
...r23.06.2026Rokası fazla balsamik sosu az seviyorum her seferinde öyle gönderiyorlar, ekmek hep çıtır malzemeler hep taze, iyi ki varsınız
...r23.06.2026Rustik ekmek büyük bir fark yaratıyor, sandviçim geldiğinde içine ceviz ve zeytinyağı ekliyorum, normalde yarım sandviçi yiyemem, hepsini yedikten sonra bile dahasını yiyebilirim o kadar lezzetli
...r23.06.2026Runner’s cup favori sandviçim, öyle ki başka bir şey deneyemiyorum
...u20.06.2026Ben bu sandviçin bağımlısı oldum, bozmayın lütfen
...I19.06.2026Nordie Sandviç ve ekmek şahaneydi. teşekkür ederim.
...y18.06.2026cok iyi lezzet
...n12.06.2026Keyifli
...l10.06.2026İçi dolu dolu lezzetli bir sandviçti. Özenliydi. Yanındaki soğuk kahveyi kurye dökmeden getirmiş onu da ayrı tebrik etmek gerek. Elinize sağlık.
...y07.06.2026Her detayında emek ve özen hissediliyor. Lezzeti ve hizmet kalitesiyle kesinlikle tavsiye edilir. 🤝
...k07.06.2026İçine malzemeleri koklatılmamış, yarısı boş olmayan şahane bir sandviç yedim sonunda. Taptaze ekmek ve malzemeler, leziz bir icetea ve güleryüzlü şeker kurye. Ellerinize sağlık
...I03.06.2026Buradan genelde Nordie Sandviç alıyorum. Ekmeği çok başarılı. İçerik şahane. Teşekkür ederim.
...r25.05.202615dakikada teslimat çok güzel ve doyurucu bir sandviç🫶🏻🫶🏻
...u25.05.2026lezzet harikaydi kesinlikle tekrar siparis verecegim
...n19.05.2026Aşırı iyiydi bayıldık elinize sağlık
...I15.05.2026Nordie Sandviç siparişi verdim. yine çok başarılıydı. sağolun.
...I14.05.2026Nordie Sandviç oldukça iyi
...r06.05.2026çok güzeldi porsiyonu da büyüktü çok beğendimm
...ı28.04.2026Elinize sağlık buranın müdavimi olduk zaten her zamanki gibi harikaydı notlara da çok dikkat ediyorsunuz fakat sizden ricam kalori ve besin değerlerini belirtirseniz çok güzel olur sporcular için ❤️
...n26.04.2026Patates kızartması ekleyin kardeşim menünüze her şey çok iyi
....25.04.2026kruvasana bayıldım, asla baymıyor ve tazeydi. sadece içindeki peynir miktarını az buldum. bunun dışında iyiydi.
...ı12.04.2026Çok güzeldi elinize sağlık bayılarak yedim her defasında olduğu gibi kuryeye de hızından ve kibarlığından dolayı teşekkür ediyorum 5 puan değil 1000 puan hak ediyor bu işletme
...n11.04.2026Çok beğendim menüye bir de ev yapımı patates kızartması eklerseniz bu sandviçlerin yanında güzel bir patates uçurur
...i11.04.2026Çok lezzetliydi
...s10.04.2026Ice tealeri de Runner’s Cup Sandviçleri de çok lezzetli ve kaliteli. Normalde bir mekan için yorum yazmaya uğraşmam ama bilinmeyi hak ediyorlar.
...I09.04.2026Nordie Sandviçinizi çok beğeniyorum.
...n08.04.2026Özenle hazırlamış olduğunuz kahvaltıya çok teşekkür ederim
...I08.04.2026Nordie Sandviç çok lezzetli ve doyurucu. Sezar Salata daha iyi olabilirdi. puan kırmayacağım.
...n04.04.2026Yediğim en taze sandviç ve kruvasandı. Kaliteli ve çok taze geldi umarım daha iyiye gidersiniz.
...P27.03.2026Lezzetli, taze, doyurucu
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday09:0020:00
Saturday,Sunday08:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ozlem.butun@hs03.kep.tr

MERSIS No: .