rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

D&M Çikolata Durağı

Express
Rating 3.7 out of 5 stars, 100+ reviews
MAHFESIĞMAZ MAH. 79019 SK. NO: 14 A ÇUKUROVA/ ADANA
...n6/5/2026Harika ötesi
...r5/16/2026Muhteşemdi! Gerçekten inanılmaz lezzetli! Ayrıca siparişle ilgili notumu dikkate alıp yazdıkları güzel not için de çok teşekkür ediyorum.
...r5/16/2026Her şey çok lezzetli, taze ve özenle hazırlanmış… Ellerinize sağlık…
...i4/23/2026Müthiş
...m3/17/2026Çok iyisiniz çok :)
...n3/8/2026Butik calisip islerini hakkiyla yapan insanlar , helalmolsun
...k2/27/2026Yahu Belçika çikolatasının güzelliğinden kafayı yicem hiç baymıyor muhteşem elinize emeğinize sağlık
...ı1/22/2026Çok güzeldi
...k1/18/2026cok güzeldi
...n12/9/2025Cok iyiler ya valla helal olsun
...n11/18/2025Notunuz için çok teşekkür ederim uzun zamandır yediğim en güzel tatlıydı meyvesinden çikolatasına çok kaliteliydi elinize emeğinize sağlık
...n10/15/2025Çok sevdiğim, kaliteli ürünlerle üretim yapan işletme, tavsiye ediyorum herkese.
...n10/12/2025ÇOK iyi
...n10/8/2025cok başarılı ve güzeldi herkese tavsiye ederim kaliteli ürünler.
...n10/7/2025muhteşemdi hepsi emeklerine sağlık bol kazançlar dilerim.
...a10/1/2025Tatlılar sıcacıktı ayrıca ikraminız için teşekkür ederimmm <3 çok iyidiiiiiiii
...i8/28/2025çikolatası daha yoğun olabilirdi
...n8/19/2025çok güzeldi porsiyonlar bayağa büyük tek kişi bitirmekte zorlandım ama bu sıcakta çok iyi geldi ellerinize sağlık
...r7/31/2025Brownie sıcacık, meyveler daha yeni dilimlenmiş , fındıklar bile tazecik, şefin özel formülüyle hazırlanmış Belçika çikolatası zaten yorumsuz, getiren kurye abi de güleryüzlü, daha ne olsunnn
...k7/25/2025Tadı efsane kesinlikle 5 yıldız. Sadece fiyatına göre gelen porsiyon bir tık az bence. Yerinde de yediğimden karşılaştırmayı rahatlıkla yapabilirim.
...r7/22/2025Bir tanesi bile yeterice doyuruyor fazlasıyla beni kesti,özellikle kırmızı orman meyveli brownie aşırı lezetliydi ama bihter tatlısını pek beğenemedik alttaki kremasından aşırı süt tadı geliyordu
...ı7/16/2025Her zamanki gibi harika harika harika, notlarımızı dikkate aldığınız için ayrı olarak teşekkürler :)
...N8/14/2025Tatlar güzeldi, sunum geliştirilebilir, teşekkürler
...i6/17/2026Porsiyon çok küçüktü. Meyve çok azdı.
...e6/1/2026Buz gibi muhallebi üstüne akışkan çikolata koyunca haliyle çikolata taş gibi olmuştu. Bu tatlıdan 3 defa yedim her seferinde porsiyon azalmıştı. Kabı baya küçültmüşsünüz fiyat da yüksek.
...e5/11/2026Pirayenin porsiyonu küçülmüş bu haliyle çok pahalı
...r5/8/2026Her zaman sipariş veriyorum bu defa çikolatası azdı
...i1/13/2026notları dikkate almıyorlar maalesef artık son siparişim bu başka da sipariş vermeyeceğim.
...r1/4/2026Çok küçük porsiyonlar
...k6/10/2026maalesef dondurması çok feci erimişti yenemeyecek şekilde idi çöpe attım, eriyeceğini düşünmemiştim ben ama keşke siz belli bir mesafeye dondurmalı olan ürünleri kaldırsanız kimse mağdur olmasa
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:3023:00
Saturday,Sunday10:3023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: