- Seafood
- Express Delivery
Şahin Balık Restoran
Şahin Balık Restoran Ratings & Reviews
...z
1 month ago
Elinize sağlık çok lezzetliydi
- Hamsi (1 kg.)495 TL
...m
2 months ago
ilk defa söyledim fiyatına göre çok bol malzeme konulmuş ve sıcak geldi ellerinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Hamsi250 TL
...Ş
2 months ago
ilk kez balık siparişi veriyorumyok böyle bir lezzet😃
- Palamut (İthal)400 TL
...ç
4 months ago
Elinize emeğinize sağlık
- Mercimek Çorbası200 TL
- Yarım Ekmek Arası Hamsi250 TL
...ç
4 months ago
Elinize emeğinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Hamsi250 TL
...a
8 months ago
Çorba çok güzek içindeki malzemelerim miktarları yeterliydi yanında verilen ekmek de gayet yeterliydi, hemen sıcacık geldi ellerinize sağlık teşekkürler
- Balık Çorbası250 TL
...e
8 months ago
mezgit şipariş ettim. olağanüstü güzeldi elinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Mezgit250 TL
...z
9 months ago
Mükemmel gerçekten
...n
7 months ago
Çıtır levrek siparişim 6 parça olarak geldi geri kalanı patates.Verdiğim paraya degmeliydi. Onun dısında balık ekmek güzeldi Tskler. Hayırlı işler
- Yarım Ekmek Arası Palamut (İthal)250 TL
...ğ
8 months ago
Yaaa inanılır gibi değil. Dışardan yemek söyleyip de yanında EKMEK olmaması nedir. Balığın yanında ekmek gelmedi inanabiliyormusunuz. Niye ekmek göndermediniz. Nasıl bir mantık. Olmadı ayıp yani.
- Hamsi Kızartma400 TL
...y
2 weeks ago
Balık eh işte ama salata komedi yanına bari limon koysaydınız
...l
3 days ago
Karidesler temizlenmemişti yiyemeden çöpe gitti.
...e
1 week ago
kaç yıllık restoran pişirmeden balık gönderiyor bu kadarda olmaz ayıp denenbişey var sadece ismi kalmış yılların balıkçısının yememde yedirmemde kimseye iyi günler
...e
1 month ago
berbat
...l
3 months ago
yanmiş şekilde geldi
...y
4 months ago
Kusura bakmayın ama bir daha asla ve asla sipariş vermem öyle berbat bir koku daha poşeti açar açmaz hepimiz çekildik paketin başından midemiz bulandı. Hepsi çöp oldu
...k
5 months ago
yani 800 lira verdim ahtapot dıye sözde içine az ğarca koyulmuş ayıp ya
...ş
5 months ago
Özel hamsi tava porsiyonu bu kadar az olmamalı
...n
5 months ago
resimde 2 tane gözüken palamut 1 tane bile değil yarım geldi resmen
...ç
7 months ago
Yıyemeden çöpe attım berbat
...l
9 months ago
Çok koymuşsunuz ye ye patladık
...k
9 months ago
Şahin balıkçık maalesef asla bir daha sipariş vermem o kadar az balık küçücük balıklar lezzeti de hiç iyi değil berbattı
...ş
9 months ago
İnsan 1 parça ekmek koyar iş yerine sipariş verdiğimizi belirtmemize rağmen ekmek göndermiyoruz diyorsunuz hayatımda gördüğüm en kötü servis

