rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Seyhan Kebap

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 1000+ reviews
Atatürk Caddesi No:6*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...N6/13/2026Kebabı her zaman çok güzel. Çiğ köftesini başarılı bulmadım ama kebabı, tavuk şişi çok başarılı.
...s4/28/2026müdavim olduk teşekkürler çok güzeldi
...s4/21/2026Nota dikkat edilmişti çok güzeldi ikramlar için ayrıca teşekkürler
...m3/31/2026çok güzel ve sıcak geldi teşekkür ederim
...M3/24/2026Çok lezzetliydi, Tavsiye ederim harika 👍
...v3/11/2026ilk defa buradan sipariş verdim çok beğendim aşiri lezzetli sıcak geldi bide harbi harikaydı ellerinize emeğinize sağlık
...m2/21/2026Ellerinize sağlık çok lezzetliydi.
...ı2/19/2026Sıcak geldi lezzetliydi teşekürler.
...ş2/9/2026hızlı ve sıcak geldi. yemekler lezzetliydi. teşekkürler
...n2/9/2026Hızlı teslimat lezzet taze
...ı1/29/2026Adana kebap enfesti..tavsiye ederim
...a11/10/2025Çok lezzetliydi ellerinize sağlık.tavsiye ederim
...c11/2/2025çok lezzetli favori restorant teşekkürler.
...ı10/22/2025Hem sıcak hem lezzetliydi. süpersiniz 🙏
...c10/22/2025Tebrik ederim çok başarılı. Ellerinize sağlık
...I7/11/20254 dürümden 1 i unutulmuştu ama çok hızlı şekilde eksik ürün getirildiği için yinede 5 yıldız. Lezzetler güzel hep sıcak teşekkürler
...ı7/4/2025sıcacık geldi ellerinize sağlık.
...k6/6/2026yanında verilen çiğköfte bozulmuştu. arkadan sirke gibi ekşi ekşi bir tat ve koku geliyordu ama sağlık olsun gece 1 de vermistim siparişi, belki taze çiğköfteleri yoktur.
...I8/18/2025Kuzu şiş dana olabilir aksi halde bu kadar sert olması normal değil. Ya çok pişirildi ya yanlış gönderildi. Diğer siparişler çok iyiydi.
...R8/31/2025Kebap iyi ama yanındaki ürünler maalesef
...i8/4/2025Köfte urfa kebap için hazırlanan eti köfte gibi sıkıp ızgarada pişirmişsiniz. Madem öyle köfte seçeneğini kaldırın lütfen. Çünkü gerçekten kötüydü. Diğer herşey güzeldi teşekkürler
...n7/17/2025Lavaşını ve etini pek beğenmedim
...ı8/27/2025sıcacık geldi ve çok lezzetliydi ellerinize sağlık 🙏
...l3/10/2026gereksiz fazla soslu ve baharatlıydı dürüm mide ağrıtıyor yarısını anca yiyebildim çorba güzeldi
...u1/11/2026Ürün soğuk geldi
...z10/8/2025Etleri kokuyordu ve tadı gerçekten çook kötü yazık verilen paraya
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: