- Meatballs
- Express Delivery
Çapa Goralı
Çapa Goralı Ratings & Reviews
...ı
3 weeks ago
Çok iyi
- Sosisli Sandviç125 TL
- Mercimek Çorbası120 TL
...n
2 months ago
kurye arkadaşa teşekkür ederim ben bi engelliyim kapıya geldiğnde bi miktar beklettin ve anlayışı için çok teşekkür ederim
...n
3 months ago
Ellerinize sağlık
- Ayvalık Tostu350 TL
- Beyaz Peynirli Tost165 TL
- Patates Kızartması (150 gr.)120 TL
...u
5 months ago
Kumru başka olay burda
...a
6 months ago
servis çok iyiydi çok efendi bir genç. yemeklerin sıcak gelmesi mükemmeldi! İlk kez bir patso'yu sıcak ve dolu yiyebildim :)
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
- Yarım Ekmek Kaşarlı Tost125 TL
- Islak Hamburger140 TL
- Patso Sandviç175 TL
...a
7 months ago
beklentimden çok daha iyi sıcak ve bol malzemeliydi ustanın ellerine sağlık
- Amerikanlı Kumru Sandviç450 TL
...r
8 months ago
Harbi doyurucu yorumlara aldanmayın. İlk deneyimim burası tavsiye ederim.
- Ayran (33 cl.)70 TL
- Goralı Sandviç195 TL
- Islak Hamburger140 TL
- İzmir Kumru Sandviç420 TL
...n
11 months ago
Çok güzeldi patso😋
...u
6 days ago
Normalde çok severek yerdim fakat ekmeği hamur gibi olmuştu ve malzemelerin biraz daha pişmeye ihtiyacı vardı
- Ayvalık Tostu350 TL
...k
2 months ago
Lezzet fena değil ama notları hiç dikkate almıyosunuz 😒
- Sucuklu Tost125 TL
- Patates Kızartması (150 gr.)120 TL
- İzmir Kumru Sandviç420 TL
...u
2 months ago
Sosisli aşırı iyiydi, ayvalık tostu da genel itibariyle iyiydi fakat ekmek bayat gibiydi
- Sosisli Sandviç125 TL
...u
3 months ago
Ayvalık tostu gayet güzeldi sosisi daha bol olabilirdi adına yakışacak şekilde,ıslak hamburgerin etini de ekmeğini de beğenmedim.sıcak ve ortalama bir hızda geldi
- Ayvalık Tostu350 TL
...l
11 months ago
Her şey güzel Lakin Patatesleri biraz dinlendirip öyle Ekmeğin arasına koyun aksi takdirde hamurlaşıyor tekrardan elinize sağlık
...Ç
3 weeks ago
eskisi gibi malzemesi bol değil patatesler çok kötü
...r
3 months ago
Harika ya.
- Goralı Sandviç195 TL
- Mercimek Çorbası120 TL
...k
1 week ago
lipton içecek istedim gelmedi
...h
2 weeks ago
dolaptan çıkarılıp yollanmış gibiydi yiyemedik
...N
1 month ago
Allah böyle işletmeyi Allah'a havale ediyorum
...e
2 months ago
Malzemeden kaçmamislar fakat Gorali’sandwichde hic mi hiç tat yoktu. Goraliyi orijinal gorali’dan yemek gerektiğini bir defa daha gördüm. Gelen kurye guler yüzlu biriydi.
...n
6 months ago
Paketleme sıfır içindeki malzemeler dağınık tat sıfır
...i
10 months ago
Yediğim en kötü ıslak hamburger olabilir, ıslaklığı çok az, sosu yok gibi, birdaha asla burdan söylemem
...z
10 months ago
ıslak hamburgerin tadı çok kötüydü çiğ salça tadı geliyordu yemeden attım çöpe
- Sosisli Sandviç125 TL
...l
11 months ago
Notlara asla dikkat edilmiyor

