- Coffee
- Express Delivery
McDonald’s McCafé
McDonald’s McCafé Ratings & Reviews
...N
4 days ago
siparisimdeki su gelmedi
...k
3 weeks ago
Buzlu bardak istemiştim, eklemişler. Çok teşekkür ederim.
- Soda (20 cl.)60 TL
- Iced Americano (Orta)120 TL
- Su (50 cl.)30 TL
...a
1 month ago
Kurye çok iyiydi kahve hiç dökülmemiş ve sıcacıktı paketleme çok iyiydi 😇
- Iced Mocha (Orta)140 TL
- Filtre Kahve (Orta)90 TL
...ğ
1 month ago
Kurye Çok hızlıydı kurye abi adamdır
...u
1 month ago
işini iyi yapmak bu olsa gerek mükemmel teşekkür ederim
- Latte + Üç Peynirli Sandviç235 TL
- Çikolatalı Pasta190 TL
...ş
4 months ago
Peynirli sandviç ve kahvem zamanında sıcak geldi. Size ve kurye görevlisine teşekkür ederim
- Americano + Üç Peynirli Sandviç235 TL
- Üç Peynirli Simit Sandviç150 TL
...k
6 months ago
Yardımcı olan kurye arkadaşlarınız çok iyiler 🙏🏼
...ı
6 months ago
pasta dilimi çok ince ondan hariç herşey guzel
- Karamel Latte (Orta)140 TL
- Çikolatalı Pasta190 TL
- Iced Spanish Latte (Orta)140 TL
...n
11 months ago
Üç peynirli sandviç favorim, çok lezzetli, sadece hindi fümeli yumurtalı bazlamanın ekmeği ıslaktı sebebini anlamadım, onun harici çok güzeldi teşekkürler <3
- Üç Peynirli Simit Sandviç150 TL
- Hindi Fümeli Yumurtalı Bazlama Sandviç150 TL
...k
1 year ago
kahve efsaneydi çikolatalı pastada taze ve çok güzeldi
...ş
8 months ago
2 tostum gönderilmedi. Kahvaltı keyfimiz eksik kaldı.Diğer her şey çok iyiydi.Teşekkür ederim
- Karamel Latte (Orta)140 TL
- Üç Peynirli Simit Sandviç150 TL
- Filtre Kahve (Orta)90 TL
...ı
8 months ago
tatlılarımız unutuldu gelmedi.
...a
9 months ago
Tatlı güzeldi ama çikolatalı sos yoktu ben sıcak söyledim soğuk latte gelmiş
...u
3 days ago
Eksik ürün gönderildi
...z
1 week ago
yanlış gelmenin yanı sıra bu sefer de siparişim eksik geldi? kimseye önermeyeceğim bir işletme.
...z
1 week ago
ıce karamel Latte istemiştim ama Ice Latte gelmiş üzüldüm :(
- Soda (20 cl.)60 TL
...n
3 weeks ago
üç peynrili sandviç gelmemiş şaka gibi sadece kahve yollamışlar
...u
3 weeks ago
peynirler erimemis baştan savma tavsiye etmiyorum
...a
1 month ago
İçeceğin yanında pasta sipariş etmiştim pasta gelmemiş
...r
5 months ago
Eksik ürün gönderdiler
...l
5 months ago
Simit sandviç iyi değildi
...n
6 months ago
kahve pakete dökülmüş yan duruyordu , servis istememize rağmen gelmedi ayrıca san sebastian tadı pek de güzel değildi
...n
6 months ago
Ekstra ürünüm gelmemişti
- Su (50 cl.)30 TL
...z
7 months ago
Sipariş buz gibi kupkuruydu çok kötü özensiz yollanmıştı
...m
8 months ago
Tiramisu porsiyonu çok küçük. Servis istedim servis yok. İçecek dökülmüş tiramisu paketin içine dağılmış. Hızlı gelinmesi dışında iyi birşey yok.
- Tiramisu140 TL
...r
8 months ago
Eksik sipariş
...l
11 months ago
pipet yoktu icemedim
...k
1 year ago
Rezalet yanmış bir kahve tadıda mcnin burgerleri gibi rezaletti teşekkürler

