- Ice Cream
- Dessert
- Restaurant Delivery
Fırat Künefe Dondurma
Fırat Künefe Dondurma Ratings & Reviews
...y
2 weeks ago
Çok beğendik gerçekten sımsıcacık geldi soğuk hali bile efsaneydi gerçekten kesinlikle öneriyorum ilk deneyimimizdi kesinlikle devamı da olacaktır:)
- Katmer750 TL
...k
1 month ago
İKRAM İÇİN ÇOK TEŞEKÜRLER
...r
2 months ago
herzamanki gibi harikaydı sürekli buradan sipariş vericem
...k
2 months ago
Gaziantep'in tartışmasız en iyi dondurması. Gerçekten çok kailteli. Tavsiye ederim.
- Karışık Dondurma (500 gr.)600 TL
...ç
7 months ago
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...l
7 months ago
dondurma çok güzeldi hızlıda geldi tşk ederiz
- Fıstıklı Dondurma (500 gr.)800 TL
...r
8 months ago
15 dk da çok hızlı teslimat her zaman ki gibi çok lezzetli emeğinize sağlık
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)650 TL
...ş
8 months ago
Hızlı teslimat 👍🏿 tatlının yanında göndermiş olduğunuz hediyeniz için ayrıca teşekkür ederim
- Burma Kadayıf (500 gr.)750 TL
...n
8 months ago
harika
...n
8 months ago
Gerçekten çok beğendim sıcacık bol fıstıklı ellerinize sağlık kesinlikle deneyiniz
- Yarı Peynirli Yarı Fıstıklı Künefe (Orta Boy)800 TL
- Fıstıklı Dondurma (250 gr.)400 TL
...n
11 months ago
Yaptığınız ince hareket için teşekkür ederizz
- Yarı Peynirli Yarı Fıstıklı Künefe (Orta Boy)800 TL
...n
7 months ago
sipariş sıcak ve hızlı geldi tadı çok güzeldi
...r
3 months ago
çok beğendik ellerinize sağlık
...k
3 months ago
çok lezzetliydi ellerinize sağlık malzemesi herşeyi bol kullanılmıştı biz çok beğendik ellerinize sağlık kesinlikle beklediğimizin çok çok üzerinde bir lezzetti
...i
4 months ago
Tadı efsaneydi sıcak geldi
- Yarı Fıstıklı Yarı Peynirli Künefe (Büyük Boy)995 TL
...Z
11 months ago
6 kişilik sipariş verdik sadece 1 yemek kaşığı kaymak geldi keşke hiç koymasaydınız şerbeti az ılıktı içindeki peynir donuktu tekrar sipariş verir miyim hayır
...u
1 year ago
kunefe çok güzeldi ama kurye nasıl getirdiyse artik serbeti tüm kutuya ammisti kupkuru yedik lütfen biraz daha dikkatli olsun, hayırlı isler
- Mozaik Künefe (Büyük Boy)1.300 TL
...ı
6 months ago
çok iyi sıcak
...t
11 months ago
aşırı güzeldi sıcacık geldi. ama kuryeniz çok kötü tatlının serbeti her yere dökülmüştü. sanki tatlıyı sallaya sallaya getirmiş.
- Fıstıklı Künefe (Büyük Boy)1.100 TL
...n
4 months ago
Fistikli için önerilecek künefe değil
...ı
8 months ago
Kurye 55 saat evi bulaşmamış söz de Antepli fiyata göre de ürün çok kötüydü
...l
11 months ago
Tadını bozmuş beğenmedim bir daha sipariş vermeyi düşünmüyorum

