rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Sevda Abla Börek & Mantı

TESLİMAT
5 üzerinden 5 yıldız, 39 inceleme
Sevda Abla çibörek&mantı, Karadeniz Sk. no:8/A
...z03.02.2026Malzemesi bol, lezzetli.. 6 aydır kala üzerine yemedim.
...l16.01.2026Ayranın tarihi geçmemişti ama bozuktu attık
...I13.01.2026çok lezzetli. kısa sürede, sıcacık teslim edildi. teşekkür ederiz
...u13.01.2026Bukadar lezzetlisini daha önce hiç yememiştim . Ellerine emeğinize sağlık .
...m02.10.2025Sıcak ve çok lezzetliydi, uzun süredir dışarıdan yediğim en iyi saç böreği ellerinize sağlık
...z26.09.2025Yediğim en iyisi!
...K15.09.2025ellerinize saglik cok lezzetli idi 🥰
...a01.09.2025Gerçekten çoooook güzeldi ellerinize sağlık
...K27.08.2025hakikaten uzun suredir yediğim en güzel çiğ börek ve sac boregi idi ikisinide cok begendik. Kıvrım boregi ve tatlı alman pastası kurabiye ürünlerinizden de eklerseniz denemek isteriz
...y24.08.2025Ellerinize sağlık her zamanki gibi sıcacık geldi dışardan yediğim en güzel sac böreği ve çiğ böreğiydi
...ş19.08.2025çiğ börek favorimiz. sıcak ve gevrek geliyor. emeğinize yüreğinize sağlık 🥰
...ş14.08.2025bu kaçıncı siparişim bilmiyorum harikaa
...y08.08.2025Sıcacık geldi dışardan yediğim en güzel sac böreğiydi
...ş24.07.2025sıcacık ve çıtır çıtır bir lezzet emeginize yüreğinize saglik. ❤❤❤
...r16.02.2026Çi börek çok iyiydi. Ama ayranım unutulmuş
...e02.03.2026Ürünler lezzetliydi fakat ciddi kusurlar vardı. Önceliklle; mantı oldukça tuzluydu. Ve yoğurt kesilmişti. Saç böreğindeki malzeme yeterli miktardaydı fakat soğanlar yeterince kavrulmamış. çiğ geldi.
...t06.11.2025Peynirli saç böreğinin peynirleri çok kötüydü patateslinin içinde patatesten çok soğan vardı kesmeye zahmet edilmemişlerdi. Çok kötü ve soğuktu 1 saatte geldi
Monday10:0016:30
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: