rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Sevinçli Ev Yemekleri

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
FİKRİ ALTAY MAH. ERDOĞAN AKKAYA SK. NO: 9 B KARŞIYAKA/ İZMİR
...n24.06.2026Etli türlü ve bulgur pilavı sipariş ettim.Herzamanki gibi sıcacık,temiz,leziz ve kıvamında geldi.Porsiyonlar gayet yeterli.şimdiye kadar verdiğimiz tüm siparişlerden memnun kaldık.ilk tercihimiz👍🏻
...s24.06.2026yemekler her daim süper. gerçi semizotu gelmedi (başka sefere)
...l19.06.2026Bir deneyelim derken öyle isabetli bir seçim yapmışız ki, yemeklerin hepsine bayıldıkkk, nefisti gerçekten, yağ-tuz oranı da süperdi. Bu lezzetleri yaratan elleriniz dert görmesin, çok teşekkürler :)
...z14.06.2026Kuru fasülye ve pilav çok lezzetliydi. Elinize emeğinize sağlık. Paketlemede titizlikle yapılmıştı. Teşekkür ederiz.
...K05.06.2026Beşamelli tavuk favorim oldu elinize sağlık teşekkür ederim
...a02.06.2026Beşamelli tavuk efsane….
...a20.05.2026Hem musakka hem de pilav çok lezzetliydi. Evde yapılmış gibiydi. Sonrasında midem hiç rahatsız olmadı, iyi yağ kullanılmış. Sıcak ve çabuk geldi. Tavsiye ederim. Umarım böyle devam eder. Teşekkürler
...ş16.05.2026Çok lezzetliydi çok beğendim ellerinize sağlık
...i09.05.2026Çok iyiydi elinize sağlık
...e07.05.2026Her zamanki gibi başarlı
...r02.05.2026Cacık daha yoğun olmalı diye düşünüyorum ama çorba çok iyi, çiğ köfte de gayet ok
....24.04.2026Bamya yemeği ile yayla çorbası söyledim. Bamba yemeği güzel, yayla çorbası harika. Teşekkür ederim, ellerinize sağlık ♥ zamanında geldi.
...ğ21.04.2026Cok lezzetli tek sorun bulgurda domates cok baskindi cok domates kokmus o azlarilirsa super
...a15.04.2026Efsane
...n14.04.2026Tertemiz,Müthiş lezzetli ve sıcacık geldi yemeğimiz.tesekkürler🙏🏻🙏🏻
...a08.04.2026İnanılmaz lezzetliydi. Elinize sağlık
...k03.04.2026Her şey şahaneydi
...ü01.04.2026Mükemmeldi
...n05.03.2026Abartmadan yazıyorum.Yemeklerin sıcaklığı , kıvamı , lezzeti , paketlemesi , ikramları ile uzun zamandır bana "helal olsun" dedirten bir sipariş gönderdiler.Varolsunlar...
...n18.02.2026Beşamel soslu tavuk gerçekten çok lezzetliydi, böyle fırında yapılanını arıyordum ne zamandır. Mutlaka tekrar sipariş edeceğim
...z14.02.2026ilk defa siparis verdik..,hizli lezzetli,kotu yag kokmayan lezzetli ve sicacik geldi..cok begendik..tesekkurler
...r14.02.2026Hepsi harikaydı, ikramınız için de çok teşekkür ederim.
...a20.01.2026Uzun zamandır sipariş verdiğim ve gerçekten anne eli lezzetinde hep aynı kalite ve lezzette mutlaka deneyin pişman olmazsınız
...K18.01.2026Herşey harikaydı elinize sağlık ikram yaprak sarma içinde çok teşekkür ederim
...s07.01.2026Beşamelli tavuk mükemmeldi. içinde mantar da olabilir diye fikir vermek isterim. ellerinize sağlık
...s03.01.2026notlara gösterdiğiniz dikkat için çok teşekkürler. her zaman keyifle yiyorum. ellerinize sağlık
...s18.12.2025kremasını biraz az yağını ise fazla buldum, ama yine de lezzetliydi. teşekkürler
...r15.12.2025Her seferinde çok lezzetli ve işletme çok ilgili, alakalı, yardımsever
...e10.12.20252 gündür sipariş veriyorum gayet güzel
...i05.12.2025Hepsi harikaydı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:3023:00
Saturday12:3023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: