- Pizza
- Restaurant Delivery
Pasaport Pizza
Pasaport Pizza Ratings & Reviews
...n
1 week ago
Gayet güzel ve doyurucu
- Büyük Boy Pizza + İçecek849,90 TL
...a
1 week ago
Uzun zaman sonra ilk defa siparişlerim (başka işletmelerce kıyasladığımda ) güzel geldi pizza istediğim gibiydi patatesler çok güzeldi kuryeden hızlı getirdi pastatesten vazgeçmeyin :) teşekürler
- Parmak Çıtır Patates149,90 TL
- Coca-Cola (1 L.)129,90 TL
- 1 Alana 1 Bedava Büyük Boy Pizza899,90 TL
...r
1 month ago
Güzeldi
- Taraftar Menü (Orta) (1 Kişilik)719,90 TL
...n
3 months ago
Hızlı geldi teşekkürler
...ş
3 months ago
Çok memnunum
...r
3 months ago
Çok hızlı gldi iftar die kurye hızlı gtrmiş blliki
...R
8 months ago
On numara pizzaaaa
- Carnaval Pizza (Büyük)829,80 TL
...h
8 months ago
Çok güzeldi teşekkürler
- Luna (Orta)599,80 TL
...h
9 months ago
Çok lezzetli ve güzeldi ellerinize sağlık.
- Carnaval Pizza (Orta)649,80 TL
...s
9 months ago
Çok hızlı bir şekilde geldi ve inanılmaz güzeldi.
- Luna (Orta)599,80 TL
...ş
10 months ago
memnunum
...l
10 months ago
aşırı hızlı geldi ve çok güzeldi üstelik görseldekinden bile daha güzel geldi tadı da harikaydı 10 dk içinde kapıdaydı kazandığınız para helal olsun
- Special (Orta)619,80 TL
- Dream (Orta)649,80 TL
...i
10 months ago
sıcak geldi ve tadı çok güzeldi.
- Carnaval Pizza (Orta)649,80 TL
...r
11 months ago
nasıl oldu anlamadım ama diğer pizzalara göre daha lezzetli teşekkürler...
- Carnaval Pizza (Orta)649,80 TL
...k
11 months ago
Baya sıcak geldi
- Luna (Orta)599,80 TL
- Carnaval Pizza (Orta)649,80 TL
...h
8 months ago
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...r
2 days ago
Luna söyledik mantarlı gldi bide hamur az pişmiş ti..
...u
8 months ago
Mantarsız istedim mantarı geldi
...z
9 months ago
Sipariş çok geç geldi
...k
7 months ago
malzeme görseldekinin %30 u kadar konmuştu. indirimler ile 1300 TL den siparişim 450 TL ye düştü diye sevinirken, siparişi teslim alınca fırında pişmiş hamura ücret ödediğimi anladım
...h
8 months ago
Peynir ve diğer malzemeleri çok azdı ikisinde, özellikle mantarlı & sosisli pizzada, Sanki sadece hamur yedim.
...a
4 weeks ago
siparişimi iptal etmek istememe rağmen iptal olmadı. Malzeme çok azdı sipariş vermenızı tavsiye etmiyorum...
...ı
1 month ago
hamur mu yedik pizza mı belli değil fiyat artarken malzeme ve kalite düşüyor hep eskiden böyle değildi umarım düzelir.
...z
1 month ago
Geç ve soğuk geldi.
...k
1 month ago
Pizza değildi kesinlikle görsellerle alakası yok ince hamur seçmene rağmen hamur çok kalın geldi ve asla pizzayla alakası yoktu kurye hızlıydı kolamı unutmuşlardı hemen getirdiler ama lezzet 0
...e
2 months ago
Her seferinde çok geç geliyor ve pizzalar soğuk
...ş
2 months ago
Soğuk buz gibi geldi
...ş
3 months ago
malzemeleri çok azdı
...n
3 months ago
Pizza hamurları kokuyordu , daha önce pasaporttan yemesek anlamayacağız. Malzemelerinde ağır bir koku vardı hiç beğenmedik. Siesta söyledik üstünde chedar olması gerekiyor yoktu tatsız tuzsuz yemekler
...ş
3 months ago
bi daha siparişleri mahalle çocuklarının eline verip göndermeyin kendiniz teslim edin.



