rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Hatay Pide & Lahmacun

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Gökova Sk. 16/B
...n05.05.2026Fiyatına göre çoook iyi
...i01.05.2026hem çok uygun hem çok lezzetli çoğu yerden iyi elinize sağlık
...i01.05.2026Çok lezzetli ve uygun
...u29.04.20262’ li lahmacun söylemiştim 3 tane geldi. Yardım merkezi veya çağrı merkezi yoluyla ulaşmaya çalıştım ulaşamadım. Yanlışlık olabileceğini düşünerek yemedim.
...i27.04.2026Çok iyi
...n27.04.2026fazla göndermişler teşekkürler lezzetli ve sıcak
...r26.04.2026tek kelimeyle mükemmel bundan sonra hep burdan alıcam, ALIN ALDIRINNN
...n23.02.2026Bu fiyata bu lahmacun gayet güzel,lezzetli sadece acılı lahmcaunda biraz ekşili veya tuzu fazla gibi geldi.Ellerinize sağlık.
...z18.02.2026beş adet söyledim iki adet ile doydum tadida boyutlarında güzeldi ellerinize sağlık istediğim gibi geldi kuryeyede çok teşekkürler çok anlayısliydi
...z15.02.2026tam saatinde geldi gerçekten hızlı ve lezzetliydi ellerinize sağlık
...m12.02.2026güzel ortalama tat bu fiyata bu kadar olur zaten bencede 120 nere 75 nere bide indirim vs 50 lira iyi iyi
...n07.02.2026Çok güzel
...n04.02.2026Hoştu gayet acılısı biraz fazla tuzluydu sadece
...n28.01.2026Menü de 3 lahmacun yazmasına rağmen 4 adet lahmacun geldi. Büyük ihtimal bunu tadı damağımda kalmasın diye yaptılar. Eskişehir de yediğim en iyi lahmacun diyebilirim. Elinize sağlık.✨
...i23.01.2026Ellerinize sağlık. Çok lezzetliydi.
...k22.01.2026Muhteşem bir menü elinize sağlık
...l21.01.2026bu fiyata bence harikaaa .
...u17.01.2026Sipariş hızlı ve sıcacık geldi teşekkürler
...n04.01.2026Gayet başarılı tebrik ederim
...a25.12.2025Siparişe ve not a çok önem veriyorlar normelde burlara böyle şeyler yazmam ama cidden tebrik ettim ve hızlı geldi teşekkürler
...k23.12.2025Güzel beğendik👍
...u14.12.2025Cok guzeldi bol bol yapmislar sicacik geldi bayildim
...r14.06.2026Çok sıcak geldi👍
...c08.06.2026güzel ama baharatı çok koyuyorlar
...n19.04.2026biraz gec geldi
...n10.05.2026hamur kalın lezzet zayıf
...u06.03.2026Kıymasını beğenmedim. Çıtırlığı ve hamuru iyiydi.
...z26.12.2025pide gayet lezzetliydi sadece porsiyon konusunda emin değilim, lahmacunun kıymasını beğenmedim
...k24.12.2025pidenin tadı güzeldi fakat 1.5 porsiyon sipariş etmiştim eğer bu 1.5 porsiyonsa sıkıntı gerçekten. Lahmacunlar ortalamaydı fiyat performans
...r15.12.2025Mevsim salatasi yaninda yoktu.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:3023:00
Saturday09:0023:59
Sunday00:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: selcuk.bonce@hs01.kep.tr

MERSIS No: