rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Pilav 10'da

TESLİMAT
GÜMÜSÇESME MAH. GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK CAD. No: 8 B ALTIEYLÜL BALIKESİR
...ı23.10.2025Çok lezzetliydi beğendim kolay gelsin
...n16.11.2025Lütfen bir daha ki siparişler de karabiber ve tuz ilave ederseniz memnun oluruz. Hizmetiniz için teşekkürler
...k28.10.2025Uzun zamandan beri yediğim en güzel tavuklu pilavdı
...n25.10.2025Oğlum pilav çok seviyor ve bayıla bayıla yedi aldığınız para sonuna kadar helal olsun 🌸
...n24.10.2025Bir pilav ne kadar lezzetli olabilir demeyin böylesini hiç yememiştim çok güzeldi çok teşekkür ederim
...ç19.10.2025Çok iyiydi doyurucuydu bayaaa
...u19.10.2025Pilav harikaydı elinize sağlık çok hızlı geldi
...u19.10.2025Net bir şekilde balıkesirin en iyisi.Bu güne kadar yediğim en lezzetli tavuklu pilav.
...l19.10.2025kurye arkadaş çok güler yüzlü kolay gelsin
...ı15.10.20253. siparişim her defasında sıcak ve lezzetli geliyor teşekkür ederim ellerinize sağlık
...ı11.10.2025sıcacık geldi.pilavi,nohut ve tavuğu çok güzeldi.ozellikle saray sarmasına bayildim.ellerin8ze saglik
...n11.10.2025İki arkadaş beraber yedik çok güzeldi tavsiye ediyorum
...n06.10.2025Ellerinize emeğinize sağlık…pilav gayet lezzetli ve özenli hazırlanmış..çok teşekkür ederim
...k01.10.2025öncelikle servis edilişi çok iyiydi. sonrasına tatlısı yoğurdu ve taviki pilav herşeyi gayet iyiydi. fiyatı bence ucuz ama tabiki pahalı yapmayın ucuza da güzel şeyler yiyelim yani :) teşekkürler
...ı01.10.2025pilav efsaneydi.tavuklar lezzetlidir.cok teşekkür ediyorum.
...n01.10.2025Çok beğendim ellerinize sağlık
...n28.09.2025Her şey müthiş 🤩
...k28.09.2025Porsiyon inanılmaz doyurucu, tatlı vs de gayet makul.
...n07.10.2025tavuk pilavınız çok güzeldi ama servis göndermemiştiniz kaşık yoktu
...a26.11.2025Kaşık olsa iyiydi
...k04.11.2025Turşu gelmedi, tavuk oranı da oldukça azdı
...ç24.10.2025Pilav önceden kalma gibiydi taze değildi bol doyurucu ama tadı güzel değildi
...t15.10.2025Yağlı
...k17.12.2025Saray sarması çok küçük ve pilav da eh işte pirinçler diriydi çok beğenmedim
...u19.10.2025pilavın tadı kötüydü bol tavuk denmesine rağmen çok az tavuk vardı ayran da baya kötüydü
...a30.09.2025Abi başta ayran patlak geldi heryeri ayrandı plav dibi ful yağ et desen yok bile sarmadı
...n17.12.2025Kaşık koymamışlar ama kuryesi on numara adam
...k09.12.2025pilav sert kalmış içli köfte soğuk ve içinde sert şeyler var acelem olduğu için extradan para ödedigim halde 15 dk da gelmesi gerekirken 40 dk da geldi
...K06.12.2025Ürün içeriğini okuduğumda turşu yazıyordu göstermelik pilavın üstüne 3 tane kendinden geçmiş acı biber turşusu bırakıvermişler Allah razı olsun
...i30.11.2025bol princ var sadece
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: