rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Elit Pide & Kebap

4 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Kent Koop Mah. Şafak 91 Sitesi 1859. Cad. C3 No:15/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...l17.05.2026Sanırım ilk defa bir yemek soğusun diye bekledim.
...n26.04.2026Her şey 10 numara
...X17.04.2026lezzet için 5 veriyorum 10 verebilsem 10 verirdim
...a14.04.2026lezzetli sıcak servis
...ş21.02.2026Urfa daha iyiydi.Notlara dikkat ettiğinix için teşekkürler
...ş16.02.2026Restorant ve kurye çok hızlıydı lezzet gramaj beklediğimden daha iyiydi.Yalnız tek bir şeye dikkat kıyma pişme derecesi biftekteki gibi az-orta falan olmamalı tam pişmeli mideyi rahatsız edebilir.
...a04.01.2026Lezzetliydi ve sıcaktı
...i27.12.2025Eskiden de pide siparişi verdiğim bir yer, aynı kalite, aynı lezzet. Teşekkürler.
...k11.11.2025Normalde siparişlere yorum yapan birisi değilim ancak yemeğin yanında gönderdiğiniz küçük ikramlar için teşekkür etmek için yazıyorum. Böyle esnaflar kalmadı. Pide çok güzeldi elinize sağlık.
...m29.10.2025sicacikti ve lezzetliydi
...y19.10.2025Süperdi
...n07.10.2025Harıkaydı teşekkürler 🫶🏻
...r31.08.2025lahmacun harcı ile beraber mükemmel.Fiyati da gayet iyi tavsiye ederim
...E01.07.2025Pandemiden beri bu restoranttan sipariş veriyorum. Hepsi çok nazik ve temiz insanlar. Bugüne kadar bir sorun yaşamadım, hep gayretli ve titizler.
...a04.06.2026lezzet efsâne deneyın
...T20.05.2026lahmacun cok özensiz yapılmışti ve küçüktü
...c08.06.2026Çorba taze değil kokuyor.Tavuk pirzola orta seviye.
...r25.04.2026Mercimek çorbasının tadı tarhana çorbası gibiydi içemedim. Adananın lezzeti güzel ama porsiyon küçük geldi.
...u03.03.2026Kıymadan yapılan döner, ki tadında da dandik kıyma tadı var. Lezzetsiz diyemem ama çok lezzetli dersem de Allah günah yazar. İskender’e benzemiyor yerken İskender yiyor gibi hissetmiyorsunuz
...i13.11.2025lahmucun gayet güzeldi ama adana için aynı şeyi söyleyemem çok kuruydu yerken adana tadını alıyorsunuz ama yılların kabapçısı için yakışır değildi resimde gösterilen fındık lahmacun da yoktu
...u07.11.2025Lahmacunun içi harikaydı ancak hamuru hiç iyi değildi daha çıtır olsa çok üst düzey bir lahmacun olabilir. Elinize sağlık.
...n14.07.2025güzel mekan ama kıymalı pide gerçekten lezzetsizdi hamur çok kalındi
...r02.04.2026Çıtır bir lahmacun değil. Kalın hamur. Domates yoğun, dişe dokunan taneli kıyma yok. Sıcak lahmacun + Karton kutu + ağzı kapatılmış poşet. Yoğuşan buhar yağmur olup damlamış.
...u14.01.2026Geldiğinde zaten hamurdu yenmedi
...a03.12.2025Kıyma miktarı çok az.
...n19.08.2025Paketleme özensiz pide hamuru makinada açma lezzetsiz
...ş01.05.2026Et döner iskender dediğiniz hazır paket dönerden ayıp yani
...K08.03.2026Marketten alınmış hazır dönerden, çok kötü çok tuzlu bir sosla servis edilen iskender. Uzak durun, paranızı boşa harcamayın.
...n21.11.2025Sıcak olsa nasıl olurdu bilmiyorum,buz gibi donuk geldiği için baya kötüydü
...l07.07.2025Yemek çiğ sütlaç skt üstünde değil
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4521:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: esra.teke@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Esra Teke

Elit Pide & Kebap