- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Gıyma Kebap & Ciğer & Dürüm
Gıyma Kebap & Ciğer & Dürüm Değerlendirmeler
...r
5 Gün Önce
Süperdi sıcacık ve çabucak geldi
- Kuzu Çöp Şiş950 TL
...K
1 Hafta Önce
Tavuğun marinesi çok lezzetli, porsiyonu büyük.Servis ve ikramlar yeterli. Mesai çıkışı trafik yoğun saatte sipariş verdim ama hızlı geldi.Acıkıp da yemek söylemek isteyince ilk aklıma gelen yerlerden
- Tavuk Şiş Dürüm560 TL
...i
1 Ay Önce
Süperrrr
- Adana Dürüm600 TL
...a
2 Ay Önce
Farklı zamanlarda iki kez çöp şiş yedim. Çok lezzetliydi.
- Kuzu Çöp Şiş950 TL
...t
3 Ay Önce
Sarma beyti biraz yağlıydı onun dışında çok lezzetliydi herşey
- Sarma Beyti Kebap850 TL
- Antep Lahmacun700 TL
...ı
4 Ay Önce
Çok lezzetliydi ve güzel paketleme yapılmıştı
- Çöp Şiş Dürüm700 TL
...K
4 Ay Önce
Cok nadir 5 puan veririm. Her sey , paketleme dahil cok güzeldi. Tesekkür ederim.
- Çöp Şiş Dürüm700 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)90 TL
- Çiğ Köfte (200 gr.)300 TL
- Tırnak Pide50 TL
...r
5 Ay Önce
Tebrik ederim ürünleriniz kaliteli ve lezzetli 👏 teslimatı yapan kurye arkadasimada ayrıca teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler dilerim yemekten önce ilk önce can güvenliği dikkat edin lütfen ❤
...ğ
5 Ay Önce
Et yumuşacıktı ve sıcak geldi,yanındaki mezeler ve yeşilliklerde tazeydi favori mekanım oldu inşallah böyle devam eder.Ellerine sağlık
- Kuzu Çöp Şiş950 TL
...ı
6 Ay Önce
Pek sık yorum yapmam ama burasııııı… dün beni çok şaşırttı. Dolu dolu gelen yan ürünler aşırı lezzetli çıtır çıtır lahmacun ve şiş tavuk. Elinize sağlık. Çok beğendim. Hızlı ve sıcak geldi.
...n
10 Ay Önce
Gıyma candır.
...r
11 Ay Önce
Pideleriniz orijinal adana pidesi resmen, yemeklere diyecek sözüm yok hem porsiyonu çok hem çok lezzetli. Sıcacık geldi. Gerçek Adananılar kebabın yanına pilav koymazlar. Elinize sağlık
- Izgara Pirzola900 TL
- Yağlı Kara1.050 TL
...ç
3 Ay Önce
yemek lezzetli ancak eşliğinde gönderdiğiniz pide çok çok fazla. Gönderdiğinizin yarısı bile fazla. Lütfen dikkate alın. Teşekkürler
...ç
4 Ay Önce
Güzeldi ama restoranda ikram edilen tatlı ikram olarak gönderilseydi çok daha güzel olurdu.
...y
2 Ay Önce
Fena değildi ama fiyat performans değil malesef daha uygun fiyatlı aynı lezzette ve porsiyonu daha büyük restoranlar var
...Y
7 Ay Önce
Siparişimiz hızlı bir şekilde geldi. Pide ve Lahmacun gayet güzeldi. Çok teşekkür ederiz. Kolay gelsin.
...Y
1 Hafta Önce
Gönderilen siparişte bir yanlışlık yoksa 'çöp şiş dürüm' adını 'yağ şiş dürüm' ile değiştirmenizi öneririm. Etin 2 katından fazla yağ vardı! Umarım yanlışlık olmuştur.
...K
11 Ay Önce
Ankara`nin sanirim en iyi YEMEK SEPETI müsterilerinden biri olarak bu benim 2. defa 5 YILDIZ verisim. Tesekkür ediyorum. Mükemmeldi. Siparisle birlikte gönderilen not da dikkate alinmis. Mükemmeldi.
- Izgara Tavuk Kanat750 TL
- Tırnak Pide50 TL
...ç
7 Ay Önce
Sumaklı soğan da maydonoz olmasın dedim maydonozsuz yollamak yerine hiç yollamamışlar
- Kuzu Çöp Şiş950 TL
...l
11 Ay Önce
Etlerinizi gözden geçirin. İlk kez rahatsız etti beni ve misafirimi. Böyle bir sorunla daha önce karşılaşmadım şaşırdım o yüzden. Beyaz kıkırdak gibi bir şey vardı Adana kebabın kıymasının içinde.
...t
10 Ay Önce
Adanası kupkuruydu. Övülen yorumlara inanmayın
...n
10 Ay Önce
O kadar yemek söylüyoruz bi ulaşın bana
...U
11 Ay Önce
İlk siparişimizde soğansız ciğer dürüm istedim,pideye sarıp gönderdiler.Bugün ciğer dürüm siparişimde açık ekmeğe,içinde salata olsun diye işletmeyi arayıp özellikle belirtmeme rağmen aynı şekil geldi

