Sevinç Cd. 1 Alibeyköy Turşucusu Yanı...l25.06.2026börrk güzel
...ı18.05.2026Lezzetli ve sıcak geldi teşekkürler
...u15.05.2026Harikaa
...n13.05.2026her şeyi ile mükemmel
...n07.05.2026Çok hızlı ve sıcaktı, gayet memnun kaldım. Siparişi alan abi de çok kibardı, teşekkür ederim �
...u29.04.2026Cok lezzetliydi satıcı cok ilgiliydi memnun kaldım ve kesınlıkle tekrar sıparıs ederım
...k26.04.2026Her sabah bıkmadan yiyebilirim!!!
...k22.04.2026Her zamanki gibi sıcak rahatsız etmeyen mükemmel lezzet teşekkür ediyorum
...n22.04.2026Çok çokk iyiii
...k21.04.2026Bu enfes lezzeti bizlerle buluşturduğunuz için size teşekkür ederim.Kaliteli malzeme muhteşem lezzetler
...n24.03.2026Sürekli sipariş veriyorum sıcak geliyor kesinlikle tavsiye ederim ❤
...n24.03.2026Herzamanki gibi güzeldi hamuru yağlı değil rahatsız etmiyor soka ikrami için teşekkürler çok beğendim 🌸
...n07.12.2025Bozmazsa gayet başarılı
...n08.09.2025ıspanaklı ve peynirli börek harikaydı tesekkurler
...i31.05.2026Daha iyisini Adapazarı'nda yemiştim ancak bu da fiyat / performans olarak güzeldi. Elinize sağlık.
...k13.02.2026ellerine sağlık gayet güzeldi
...a14.11.2025Sadece tavsiye olarak kıymalı olanları işinde fazla kıyma olsa daha lezzetli olacak, ama hamuru fazla yağsız olduğu için çok lezzetliydi
...k01.06.2026Börek lezzetliydi fakat eksik gönderdiler
...n24.05.2026Kıyması az ve hamuru çok kalındı. Bir de Rami kadar uzağa hizmet veriyorsanız, araya başka siparişler de teslim ettirip bize buz gibi börek yedirmemeniz gerekir değil mi
...y18.05.2026peynirli börek iyiydi ama ıspanaklı olan iyi değildi beğenmedim
...ü16.11.2025güzel tezga joker indirim adı altında daha pahalı joker indirimi olmadan bakıyorum daha ucuz 1.5 saatte gelmesi çabası Boşnak mantısına gelecek olursak sıcak geldi tadı güzel
...r01.06.2026Hadi et pahalı kıymalının içi boş da patates de mi pahalı?
...z24.12.2025kıymanın iç harcın kalitesi artarsa güzel harcı tatsız maalesef
...U20.04.2026Yazdığınız notları asla dıkkate almayan bir işletme bosnak mantısı istedim üstünde yoğurt kuru mantıyı yollamış şaka gıbı
...l17.03.2026Bayat geldi
...ş24.01.2026Kıymalı söyledim 3 parça kıymalı börek var gerisini peynirli doldurmuş şaka gibi.. peynirli istesem peynirli söylerdim
...u02.01.2026Yarım saat bekledim siparisim yanlış geldi
...u01.01.2026çok kötü bır börek yagı pis mıde bozar teslımatta geç geliyor tavsıye etmem
...n29.12.2025çok yağlı ve kıyma tadı asla yok.
...i25.08.2025Eksik ürün göndermişler porsiyonlar küçük
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:3020:00