rider-banner-icon
  • Kahve
  • Express Teslimat

Globica Coffee Shop

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Büyükesat Mah, Uğur Mumcu Cad, No:45*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u15.04.2026Hem kahve hem sandviçleri çokk lezzetli, hızlı ve sıcacık geldi. Mesai günü güzelleşti sayenizde teşekkür ederim🥰
...t14.04.2026Pastaları süper. Çalısanlar çok nazik hoş insanlar.
...E06.04.2026asırı güzeldi. turta 10/10 kahve 1000/10 . ikisi de muazzam. Bi cookie sevmedim
...a03.03.2026teşekkürler
...i26.02.2026Her zaman her şey harika. ✨
...z25.02.2026cheesecake o kadar iyiydi ki tarif bile edemiyorum
...n18.02.2026Çok güzel. Teşekkürler.
...n04.02.2026Ya siz ne kadar tatlısınız. Olmayan poğaçanın parasını iade edip, özür için de Balkan Çöreği yollamışsınız. Çok teşekkür ederim.
...i18.01.2026Hem cok hızlı hem çok sıcak…kesinlikle tavsiye ederim
....09.01.2026Teşekkürler
...n26.12.2025Cheesecake baya güzeldi peynir tadı gelmiyor sadece sosu biraz daha fazla olabilirdi
...k16.12.2025peynirli sandvici begenmedim kahve guzel
...k05.12.2025Temmuzda iş yerindeyken keşfettim sizi, müptelanız oldum. Türkiye’deki açık ara en iyi kahveci
...u24.11.2025çok iyi
...e23.11.2025Yine harikaydı elinize sağlık 🌸
...U24.10.2025Guzel ve sicakti paketleme super
...n17.10.2025elmalı turtanızla aşk yaşıyorum♥️
...y14.10.2025Tek sıkıntım joker indirimiyle siparis verdikten sonra restorana gelen indirimlerle daha ucuza alınabilmesi biraz koydu!
...ğ05.10.2025Flat White için bile not yazan kibar insanlar, açıldığı günden beri favorimiz bizim, iyi ki varsınız GOP’un en güzel coffee shop’ı.
...k22.08.2025Siparişte makineden kaynaklı ufak bir değişiklik yapılması gerekmiş, telafiye gerek bile yoktu ama nazik ikramınız için çok teşekkür ederim. :)
...n14.03.2026Güzeldi hızlı da geldi ama biraz daha kahve tadı beklemiştim cheesecakein üzerine tramisu serpiltilmis gibi olmuş bi tık
...o17.12.2025The coffee is delicious and I use decaf so it is tasty but the sandwich was not so good.
...z16.12.2025Bir kamış olaydı o güzel kahve için süper olurdu
...n25.10.2025Porsiyonu büyük ve lezzetliydi hızlı geldi
...r23.07.2025lattenin tadını maalesef begenmedim
...n22.06.2026Frozen değil erimiş geldi meyve suyu olarak içtim o yüzden mocha güzeldi
...n28.05.2026Resimdeki bisküvili pasta gelir diye düşünmüştüm maalesef kupkuru kocaman bir kek arasında ve üstünde az bişey bisküvili kremayla geldi şahsen ben beğenmedim. Islak kek yani fena değildi
...e07.11.2025Herşeyine bayılıyoruz 😍 Bu lezzetlerin evimizin dibinde olması da ayrı bi güzellik 🌸
...k03.09.2025Kakaolu kurabiye harikaydı.
...ğ07.02.2026brownie buram buram yumurta kokuyor, flat white ise buyuk boyu herhangi bir baska kahvecinin kucuk boyuyla ayni boyutta abartmiyorum bu puani nasil almis cok sasirdim bir daha tercih etmem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: arhemgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 74052009100019