rider-banner-icon
  • Restaurant Delivery

Bülent Börekçilik

Rating 3.8 out of 5 stars, 500+ reviews
Mahmutlar Mahallesi Atatürk Caddesi Sultan Apartmanı No:174/A Alanya Antalya
...a5/29/2026baya güzeldi
...t5/16/2026Çok güzeldi kurye de kibardı hızlı geldi baklava da istiyecektik kalmamıştı
...i1/12/2026Harika
...t12/4/2025Teslimat çok hızlı geldi kurye arkadaşlara teşekkürler
...t11/21/2025Sıcacık geldi ilgilenen herkese teşekkürler
...ı9/24/2025Börekler Güzel… Servis Güzel… Menüde Yazan Spatula Ve Turşu Gelmiyor… Kaç Sipariş Verdiysem Spatulayı Asla Göndermiyorlar…
...n7/13/2025Sıcak ve hızlı geldi ellerinize sağlık..
...s1/30/2026Börepün kalitesi ve tadı tamamen ustanın o günkü keyfine kalmış.. Şansınız varsa güzel börek yersiniz..
...ı11/24/2025Bu kadar yağlı olmak zorunda mı birde söğüş tabağı o kadar minikki o para eder mi bilmiyorum hayırlı işler
...t5/16/2026Siparişimiz çok hızlı geldi kurye firmasını değiştirmişler şu anki mevcut olan kurye firmasındadaki arkadaş çok kibardı ürünüm sıcak ve hızlı geldi
...r8/29/2025Sürekli sipariş veriyoruz. Börekler çok lezzetli, ama Buseler 2 yıldız çekiyorum çünkü 1 saat sürüyor gelmesi, bunda calismalari gerek.
...r7/1/2025Porsiyon çok az
...i1/3/202610/10
...r12/10/2025çok hızlı geldi sıcaktı teşekkürler
...z10/2/2025Gayet guzel bol kaşarlı börek ama tat yok tuz yok neden ?
...k6/12/2026Uzak bir yerde olmadığım halde siparişim 1 saatte anca geldi porsiyonu olması gerekenden kücüktü ve soğuktu kurye gecikmesi de değil sipariş 40dk sonra kuryeye testlim edildi
...ç9/3/2025Kahvaltı olarak söyledik öğle yemeği olarak yedik. Bu kadar geç gelemez yani gerçekten gelene kadar iştahım kalmadı. Hiç tavsiye etmiyorum
...r8/13/2025En köşeyle beraber 4 dilim gelmiş 500 grm gelme şansı sıfır
...s6/14/2026Soğuk geldi üç adet turşu biber 2.03 domates 2.03 salatalık zeytinler Çürük idi hiç memnun değildim
...n5/2/2026Börekler lezzetli herhangi bir sıkıntısı yok yalnız kurye telefonla arayıp asansörden almamı söylüyor paketi yoğunluk varmış biz de yoğunluk oluşturmamak adına bir daha sipariş vermemeye karar verdik
...r4/25/2026Börek kötüydü Servis hızını söylemiyorum bile gerçekten 2 saate anca geldi Cok gec geldi tadı tuzu yoktu
...ş2/18/2026bülent börekçiliği birde bursada denemiştim birde burda şans vereyim dedim burası da iyi değil genel olarak marka kötü bir peynirli börek geliyor sanki dersin su böreği. tavsiye etmiyorum.
...y11/1/2025geç geliyor sipariş
...a10/19/2025servis çok yavaş malesef belirtilen süre içerisinde teslim edilmiyor
...z10/13/2025şöyle bir durum var kuryeleri canı isterse çay getiriyor istemezse getirmiyor bana net bir şekilde şunu söyledi , dedim çay vardı dedim ha ben istemedim ya dedi
...z10/13/2025Çok kötü yani şöyle söyliyim çay yazıyor mesela söylüyoruz değil mi kuryenin verdiği cevap ne biliyor musunuz ha ben istemedim ya dedi böyle bir cevap yok
...n10/7/2025Tek kelimeyle rezalet sipariş vermek kesinlikle pişmanlık
...i10/5/2025Kıyma kokuyordu
...l11/1/2025Çok geç geldi yetmezmiş gibi kurye evi bulamadı dakikalarca telefonda beni oyaladı sonra da önüme atıp gitti berbat bir deneyimdi. Böreğin peyniri yağı da donmuştu
...ş11/23/2025porsiyonlar eksik, lezzet kara kuru . kupon var diye sipariş verdim asla tekrar
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday07:4517:00
Thursday07:0017:00

Restaurant information

KEP Address: kerem.levent@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Kerem Levent

Bülent Börekçilik