- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Sürer Pide & Lahmacun
Sürer Pide & Lahmacun Ratings & Reviews
...k
1 week ago
Tadı çok güzeldi sıcak geldi
- Adana Kebap Dürüm200 TL
...u
5 months ago
Uzun zaman sonra gerçekten lahmacun yediğimi hissettim o kadar iyiydi ellerinize sağlık. Tek sorun 5 acısız 3 acılı istemiştik tam tersi 5 acılı 3 acısız gönderilmiş.
...R
6 months ago
lezzetli
- Adana Kebap Dürüm200 TL
- Ayran (30 cl.)40 TL
...n
7 months ago
Tadı muhteşem ve sıcak geldi teşekkürler
- Tavuk Şiş320 TL
- Coca-Cola (2,5 L.)100 TL
...y
8 months ago
anlayışınız için teşekkürler
...k
11 months ago
güzel bir hizmet
- Tavuk Şiş Dürüm170 TL
...i
11 months ago
lahmacun lari biraz fazla yağlı gibi geldi bana. Onun haricinde fiyat ve lezzet olarak gayet iyi.
- Lahmacun (4 Adet)300 TL
- Ayran (30 cl.)40 TL
...r
10 months ago
Yemekler sıcak ve lezzetliydi. Yemek sonrası bizi rahatsız etti bizlik bir durum onun dışında güzeldi.
- Kuşbaşılı & Kaşarlı Pide370 TL
- Lahmacun (4 Adet)300 TL
...n
2 months ago
Çok güzel geliyor hep. Hem lezzetli hem sıcak devamlı istiyorum
...n
3 months ago
Çok lezzetli fakat biraz pahalı
- Kuşbaşılı & Kaşarlı Pide370 TL
- Kuzu Ciğer Şiş370 TL
- Izgara Tavuk Kanat350 TL
...t
8 months ago
O kadar acı yapılmış ki hastanelik olduk bu kadarı da olmaz gerçekten
...İ
4 weeks ago
Kıymaların içi çiğ pişmemiş, salata zayıf kalmış.
...r
5 months ago
etin tadı kötüydü
...y
8 months ago
Soğanlı olmuştu yine . soğansız istemiştim.
...d
1 week ago
patlicanli kebal porsyon hem küçülmüs hem de kalitesi daha kötü olmuş devamli musteriyim ama kac defadir istiyorum her seferinde bu seferlik boyle kotu olmustur diyorum ama malesef kalitesizlesmis
...d
1 week ago
patlıcan kebap bi ara porsiyonu cok boldu azaltmislar
...k
1 month ago
3 defadır Urfa istiyorum Adana yolluyorsunuz
...ş
4 months ago
etler yanmış kömür gibiydi çok kötüydü maalesef yiyemedik..
...n
4 months ago
hayatimda yediğim pardon yiyemedigim en kötü lahmacundu. sakin lahmacun siparişi etmeyin. salcali bir kiyma acili dedikte avuc dolusu isot berbatti ya yemeyin :)
...y
4 months ago
Ezmenin suyu tüm poşete akmış. Lahmacunlar kağıda sarılıp poşete konmuş bi paketleme özen yok. Aşırı yağlı lahmacun, etin içinden kaç kez kemik çıktı gerçekten çok kötüydü.
...k
6 months ago
Buz gibi geldi geç geldi
...L
8 months ago
Normalde hep memnun oluyordum ama bu sefer hiç olmadı. acısız lahmacun istedik çocuklara acılı gönderilmiş ve öyle bir acı var ki biz bile yiyemedik. Ciğer dürüm yerine tavuk dürüm gönderilmiş.
...n
9 months ago
SOGANSIZ İSTEMİŞTİM
...n
9 months ago
SOGAN KOYMAMAK BU KADAR ZOR MU?
...r
11 months ago
Soğansız belirtmeme rağmen içinde dolu dolu soğan vardı

